تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
مقدری خبر داد؛

جزییات جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات/ پیگیری و بررسی طرح پارلمان اصلاحات

جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور به ریاست دوره‌ای سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی برگزار شد.

بررسی رویکرد‌ها به طرح پارلمان اصلاحات/پیگیری و بررسی وضعیت شورا‌های هماهنگی جبهه اصلاحات استان‌ها

رویداد۲۴ در این جلسه مهدی مقدری دبیرکل سازمان عدالت و آزادی ریاست دوره‌ای جدید این شورا را بر عهده داشت. مقدری درباره این جلسه گفت: در این جلسه نمایندگان ۲۵ حزب عضو حضور داشتند و موضوع بررسی طرح “پارلمان اصلاحات” نخستین دستور کار جلسه بود که پس از تبادل نظر دبیران‌کل و نمایندگان احزاب، مقرر شد احزابی که درباره رویکرد‌های بنیادین و کیفیت چارچوب‌های ساختاری این طرح نقطه نظرات و پیشنهاد‌های جدیدی دارند ظرف دو هفته به صورت رسمی پیشنهاد‌های خود را به کمیته سیاسی شورای هماهنگی اعلام دارند و این کمیته با دعوت از نمایندگانِ احزاب پیشنهاددهنده، جمع‌بندی صورت گرفته را به صحن شورا ارائه کند تا تصمیم نهایی در این باره گرفته شود.

وی افزود: همچنین برابر پیشنهاد ارائه شده، مقرر شد رئیس یا هیأت رئیسه شورا‌های هماهنگی جبهه اصلاحات استان‌ها برای ارائه گزارش و بیان دیدگاه‌های استانی به جلسات شورا‌های هماهنگی جبهه اصلاحات کشور دعوت شوند و دست کم در هر جلسه این شورا میزبان یکی از استان‌ها باشد.

مقدری گفت: در همین زمینه، مقرر شد کمیته امور استان‌های شورا در هر جلسه گزارشی از بازدید‌های دوره‌ای از وضعیت شورا‌های هماهنگی جبهه اصلاحات در استان‌ها ارائه کند.

دبیرکل سازمان عدالت و آزادی خاطر نشان ساخت: در مصوبه‌ای دیگر، مقرر شد احزاب عضو شورای هماهنگی، رئیس منطقه تهران یا نماینده تام‌الاختیار استانی خود را برای تشکیل شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان تهران به کمیته امور استان‌های شورا معرفی نمایند.

وی افزود: در دستور کار دیگر جلسه، گزارش کمیته سیاسی شورای هماهنگی توسط دکتر کمالی، رئیس این کمیته به آگاهی اعضا رسید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان