تاریخ انتشار: ۱۹:۲۹ - ۰۵ تير ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
ترامپ:

امیدوارم با ایران وارد جنگ نشویم، ولی اگر جنگ شود طولانی مدت نخواهد بود/ در صورت جنگ با ایران، نیرو‌های زمینی به منطقه اعزام نمی‌کنیم

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در گفتگو با شبکه خبری فاکس در مورد احتمال وقوع جنگ بین آمریکا و ایران گفت که «امیدوارم پیش نیاید، اما اگر اتفاقی بخواهد بیفتد ما در موضعی بسیار قوی قرار داریم.»
 رویداد۲۴ ترامپ هشدار داد که در صورت وقوع درگیری بین دو کشور، «جنگ با ایالات متحده زیاد طول نخواهد کشید.»

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه همچنین گفت: در صورتی که ایالات متحده به ایران حمله کند نیروی زمینی آمریکا وارد خاک ایران نمی‌شود و «سرباز‌ها پا بر زمین نخواهند گذاشت.»

وی سپس به حادثه هدف قرار گرفتن پهپاد متجاوز این کشور در ایران پرداخت و گفت: «من با آن‌ها خیلی خوب بوده‌ام. آن‌ها پهپاد ما را ساقط کردند، اما تصمیم گرفتم کاری نکنم و تصمیم گرفتم آن همه ایرانی را نکشم. من ایرانی‌های زیادی را می‌شناسم و ایرانی‌ها را خیلی دوست دارم و این مسئله در آن تصمیم مؤثر بود. آن‌ها انسان هستند و من نمی‌خواستم ۱۵۰ انسان را بکشم. آن‌ها یک هواپیمای بدون سرنشین را هدف قرار دادند.»

ترامپ در بخش دیگری از این مصاحبه با بیان اینکه تحریم‌ها فشار زیادی به ایران اعمال کرده، گفت: اگر اقدامات دولت او نبود، اکنون «ایران کل خاورمیانه را گرفته بود، عربستان سعودی را گرفته بود.»

رئیس‌جمهور آمریکا هفته پیش هم گفت: در تماس تلفنی با «محمد بن سلمان»، ولی عهد سعودی از او خواسته بابت محافظت آمریکا از عربستان سعودی، به واشنگتن پول بدهد. به ادعای ترامپ، بن سلمان با این خواسته موافقت کرده است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
1
0
ترامپ خوب شیر دوش هستی ، با تهدید ایران گاو شیرده را هی میدوشی
محمود ت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
4
0
دقیقا
جنگ دو روزه تمام می شود
چون در حین جنگ علاوه بر نابودی کل نیروی ارتش آمریکا اعم از دیایی و زمینی در حول و حوش 2000 کیلومتری ایران به حول وقوه الهی
نابودی کل هواپیماهای جنگی امریکا از اف 22 گرفته تا اف 35 و به غنیمت گرفته شدن بسیاری از آنها در آسمان وبه صورت سالم
بخشهایی از مناطق اصلی امریکا در گیر خرابی و ویرانی وآتش سوزیهای مهیب با منشا ناشناس خواهد شد.
هیچ آبرویی برای امریکا باقی نخواهد ماند
پاسخ ها
بیکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
شام چی زدی دادا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان