تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۸

چرا یک معلم خوب در تدریس خصوصی جبر بسیار تاثیرگذار است؟

تدریس خصوصی جبر، یکی از دروس مشکل برای تدریس و آموزش است. جبر در کنار آنالیز و هندسه یکی از سه شاخه اصلی ریاضیات است.

مزایای آموزش خصوصی دروس دانشگاهی

رویداد۲۴ جبر یکی از شاخه های علم ریاضی است و شامل سه بخش جبر مقدماتی، جبر خطی، جبر جغرافیایی و جبر مجرد می‌باشد. که تاریخی بیش از 3000 سال دارد. این علم در طول تاریخ تحولات بسیاری داشته و در حال حاضر شامل شاخه‌های زیادی است و به ساختار و کمیت اشاره دارد. در علم جبر از نشانه‌ها و معادلات برای نشان دادن ارتباط بین مفاهیم جبری استفاده می‌شود. متغیرها بر اساس معادلات مشخص شده و طبق اصول خاصی به دست می‌آیند.

تدریس خصوصی جبر، یکی از دروس مشکل برای تدریس و آموزش است. جبر در کنار آنالیز و هندسه یکی از سه شاخه اصلی ریاضیات است. و شامل همه چیز از حل معادلات ابتدایی تا ریاضیات انتزاعی و همچنین گروه حلقه‌ها و میدان می‌باشد. در این درس شاگردان با بحث احتمال به صورت تخصصی آشنا می شوند. البته احتمال در رشته ای مجزا به نام آمار و کاربردها برای رشته ریاضی و فیزیک در دانشگاه ها وجود دارد. دانش آموزان رشته ریاضی با انواع احتمال ها از جمله احتمال دوجمله ای، احتمال هم شانس، احتمال غیرهمشانس و … آشنا می شوند.

مزایای تدریس خصوصی جبر

  • تدریس خصوصی برای درس جبر باعث قوی شدن سطح علمی دانش آموز می‌شود و همین طور دانش آموزان مفاهیم را بطور دقیق یاد می‌گیرند.
  • تدریس خصوصی برای دانش آموزانی که نگرانی و استرس دارند باعث می‌شود روحیه آنها بالا رفته و دانش آموز با خیال راحت برای امتحان آماده شود.
  • تدریس خصوصی برای درس جبر باعث می‌شود دانش آموز خود را نسبت به بقیه شاگردان کلاس بالاتر بداند . اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند و با انگیزه و روحیه بالایی در کلاس شرکت کنند.
  • یکی از مهم ترین مزایای شرکت در کلاس های خصوصی کسب نمرات بالا در دروس سخت مانند جبر می‌باشد که تاثیر بسیاری در معدل دارد.
  • ممکن است دانش آموزان در طول ترم به هر دلیلی نتوانند در برخی از جلسات کلاس حضور داشته باشند . همانطور که می‌دانید معلم نمی‌تواند به دروس گذشته برگردد و درس را یکبار دیگر مرور کند. به همین دلیل معلم خصوصی بهترین گزینه برای یادگیری مفاهیم مطرح شده در کلاس است.

در جلسات تدریس خصوصی جبر و احتمال تعداد شاگردان بسیار کمتر از کلاس است .حتی شما می‌توانید به صورت شخصی با معلم خود کلاس بردارید. بنابراین هرچه تعداد افراد در کلاس کمتر باشد مفاهیم بیشتری قابل درک خواهد بود.

مزایا تدریس خصوصی از لحاظ زمان برگزاری کلاس

جلسات و ساعات تدریس خصوصی جبر را می توانید با معلم خصوصی خود هماهنگ کنید. بدین ترتیب در زمانهایی که شاگرد به هر دلیل مانند بیماری، مسافرت و …نتواند در کلاس خوصی شرکت کند می تواند زمان کلاس تدریس خصوصی را با هماهنگی استاد مربوطه تعیین کند و حتی شبهای امتحان از کلاسهای رفع اشکال استفاده کند.

در مدرسه هنگامی که شاگرد از تدریس معلم راضی نباشد معلم دیگری جایگزین آن نمیشود اما در تدریس خصوصی شما بعد از هر جلسه که از تدریس معلم راضی نبودید می‌توانید آن را تغییر دهید و درخواست معلم جدید بکنید.

در کلاس خصوصی جبر برنامه کلاس قابل تنظیم و هماهنگی با استاد مربوطه می باشد. مثلا اگر شاگرد مبحثی را مسلط است می‌تواند در آن جلسه فقط به حل تمرین بپردازد و وقت آن جلسه را برای یادگیری مطالب دیگر استفاده کند.

در کلاس تدریس خصوصی جبر از تمام مطالب کتاب رفع اشکال و حل تمرین انجام می شود و میتوانید حل تمرین ریاضی را در سطح بالاتری نسبت به کتاب انجام دهید.

طبق بررسی های کارشناسان، تدریس خصوصی به بهبود نمرات شاگرد و در نتیجه معدل او کمک کرده و در نهایت راه او را برای قبولی در کنکور و سایر آزمونها هموار می کند.

نحوه تدریس خصوصی جبر

در این روش استاد به بالا بردن اعتماد به نفس در دانش آموز می پردازد. به این صورت که اگر مسئله سخت را به صورت پیش پا افتاده حل کرد او را تشویق کند.بعد از این استاد سطح دانش آموز را سنجیده و با توجه به آنها طرح درس می دهد.روش تدریس باید به صورت یونیک و ساده باشد تا دانش آموز به این روش علاقه مند شده و به حل مسائل بپردازد.مثلا می توان با مثال های عامیانه این رویه را پیش برد.

هزینه تدریس خصوصی جبر

تدریس خصوصی جبر و احتمال همانند تدریس خصوصی ریاضی از دروس سخت است. هزینه آن بستگی به روش تدریس و مدرک تحصیلی استاد دارد.برای دسترسی به قیمت ها با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

چرا یک معلم خوب در تدریس خصوصی جبر بسیار تاثیرگذار است؟

 
 
برچسب ها: تدریس ، ریاضی ، آموزش
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان