تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
در پاسخ به رویداد۲۴ مطرح شد؛

واکنش سخنگوی شورای نگهبان به اظهارات جهانگیری/ برای رد صلاحیت‌ها هیچگونه رایزنی با دولت نداریم

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان گفته برای موضوع بررسی صلاحیت‌ها هیچگونه رایزنی با دولت و وزارت کشور نداریم و بررسی‌ها مطابق قبل انجام خواهد شد.
س
رویداد۲۴ روز گذشته اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور از رایزنی دولت و شورای نگهبان برای کاهش رد صلاحیت‌ها در انتخابات خبر داده بود. آنگونه که اسحاق جهانگیری گفته قرار است وزارت کشور رابط این رایزنی بشود تا رد صلاحیت‌های انتخابات مجلس به کمترین حد برسد. عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز در پاسخ به رویداد۲۴ به این سوال پاسخ داد که چقدر این خبر صحت دارد؟ و این رایزنی در چه سطحی است و آیا قرار است شورای نگهبان برای انتخابات مجلس کمی با مدارا برخورد کند یا رد صلاحیت‌ها به همان شکل ادامه خواهد یافت؟
 
کدخدایی پاسخ داد قطعا در حوزه مربوط به کار در تمام سطوح با وزارت کشور مذاکره و ملاقات داریم، ولی درباره رد یا تایید صلاحیت‌ها هیچ صحبتی نبوده است و ملاک شورای نگهبان همچون گذشته قانون خواهد بود.

او ادامه داد: این اطمینان را به داوطلبان می‌دهیم که کسانی که مشکلی برای تایید ندارند قانون و شورای نگهبان مانعی برای آن‌ها ایجاد نکرده است و این موضوع رویه شورای نگهبان نیز خواهد بود.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان