تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
واعظی آشتیانی:

در خوشبینانه‌ترین حالت دربی مساوی می‌شود/ هر لحظه احساس می‌کنم استقلال می‌خواهد گل بخورد

مدیرعامل سابق استقلال معتقد است سرمربی این تیم هنوز نتوانسته است با بازیکنان ارتباط برقرار کند.
در خوشبینانه‌ترین حالت دربی مساوی می‌شود/ هر لحظه احساس می‌کنم استقلال می‌خواهد گل بخورد
رویداد۲۴ امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل سابق استقلال معتقد است بار روانی روی این تیم زیاد است و استراماچونی هم هنوز نتوانسته با بازیکنان ارتباط برقرار کند البته مدیرعامل سابق آبی‌ها نبودن یک بازیکن بزرگ را در تیم نیز مشکل قلمداد کرده و اعتقاد دارد این مساله به استقلال ضربه خواهد زد.

بازی‌های استقلال را دنبال می‌کنید؟

دو بازی اخیر این تیم را دیدم هر لحظه احساس می‌کنم تیم می‌خواهد گل بخورد به همین دلیل استرس دارم به خصوص اینکه استقلال در این دو بازی اخیر در دقایل آخر گل را دریافت کرده است.

مشکل استقلال را در کجا می‌بینید؟

فکر می‌کنم بار روانی روی تیم زیاد است و تیم نیاز به ریکاوری روحی دارد و این هم جزو وظایف سرمربی است البته که خود استراماچونی رفتارش چالش‌برانگیز است و حرکات عجیبی از خودش انجام می‌دهد که تاثیرش را روی تیم گذاشته است به نظرم سرمربی استقلال هنوز نتوانسته است با بازیکنان ارتباط برقرار کند.

خیلی‌ها می‌گویند در تیم استقلال بازیکن بزرگ وجود ندارد شما با این موضوع موافقتید؟

وقتی استقلال گل می‌زند بازیکنان نباید به همان یک گل بسنده کنند و باید بروند و گل‌های بیشتر را به ثمر برسانند. در فوتبال امروز دو گل حاشیه اطمینان ندارد چه برسد به یک گل متاسفانه در استقلال لیدربزرگ که در دا خل زمین تیم را رهبری کند وجود ندارد بازیکنانی مثل خسرو، فرهاد، جباری، رحمتی اگر در تیم بودند شاید فضا تغییر می‌کرد.

دربی ۹۰ هم در پیش رو است؟

نمی‌توانم دربی را پیش بینی کنم، زیرا به نظرم هر دو تیم احتیاط را سرلوحه کارشان قرار می‌دهند در ذهن هواداران یک نگرشی وجود دارد و آن هم این است که جام هم نگرفتی مهم نیست و مهم این است که دربی را پیروز شوی به همین دلیل فکر می‌کنم، چون هر دو مربی خارجی هستند و حساسیت دربی را می‌دانند در خوشبینانه‌ترین حالت دربی مساوی می‌شود.

فکر می‌کنید استقلال مدعی قهرمانی است؟

استقلال اگر می‌خواهد امسال قهرمان شود باید امتیازات را اول فصل جمع کند، زیرا ممکن است آخر فصل با تفاضل گل به مشکل بربخورد.

این روز‌ها بحث رفتن فتحی از استقلال شنیده می‌شود با این موافقید؟

اگر خودش بخواهد چنین تصمیمی را بگیرد تصمیم خوبی است او می‌داند که چه مشکلاتی پیش رو است. به نظر من در استقلال و پرسپولیس با حرف زدن مشکل حل نمی‌شود بعضی از مدیران هستند که شو اجرا می‌کنند در حالی مدیریت یک کار اصولی و منطقی است و متاسفانه امروز می‌خواهند هر فردی را به زور مدیر کنند.

 

 

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان