تاریخ انتشار: ۱۸:۳۸ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۸

چطور یک بلیط هواپیما ارزان رزرو کنیم؟

گاهی ممکن پروازی در یک ایرلاین معروف قیمت بالایی داشته باشد اما همان پرواز در یک ایرلاین معمولی قیمتی معمولی دارد. در این حالت به نام ایرلاین توجه خاصی نداشته باشید.

چطور یک بلیط هواپیما ارزان رزرو کنیم؟

رویداد۲۴ افرادی که به تعداد دفعات محدود در سال با هواپیما سفر می کنند ممکن است هزینه بلیط برای آن‌ها مهم نباشد. حال تصور کنید شغل شما به گونه‌ای باشد که در هفته یا هر ماه مجبور باشید با هواپیما سفر کنید، باز هم هزینه مهم نیست؟

چطور یک بلیط هواپیما ارزان رزرو کنیم؟

طبیعی است که در این مورد هزینه بلیط یکی از مهم ترین عوامل خواهد بود و به دنبال راهی خواهید بود که بتوانید بلیط هواپیما ارزان تهیه کنید. بلیط ارزان هواپیما به شما کمک می کند تا علاوه بر صرفه جویی در زمان، در هزینه های مالی هم صرفه جویی کنید. در ادامه روش هایی را پیشنهاد می دهیم که به راحتی بتوانید بلیط هواپیما با قیمت پائین تهیه کنید.

برای همه ی اعضای خانواده به دنبال بلیط بگردید: گاهی ممکن است برای اعضای خانواده خود بلیط جدا تهیه کنید و در پروازهای جداگانه ای به سفر بروید. در این حالت به هم دیگر در فرودگاه ملحق خواهید شد.

پرواز خود را در روزهای میانی هفته انجام دهید: به سبب آن که تعداد سفرها در روزهای میانی هفته کمتر است پس هزینه بلیط آن هم کمتر خواهد بود.

از پروازهای توقف دار استفاده کنید: پروازهایی که در آن ها توقف صورت می گیرد نسبت به پروازهای بدون هیچ گونه توقفی هزینه کمتری دارند، پس می توانید آن ها را بدون نگرانی انتخاب کنید.

چطور یک بلیط هواپیما ارزان رزرو کنیم؟

در تعطیلات سفر نکنید: سفر کردن در تعطیلات برای همه لذت بخش خواهد بود اما برای آن که در هزینه های خود صرفه جویی کنید لازم است که تاریخ سفر خود را به گونه ای تنظیم کنید که در تعطیلات نباشد.

پروازهای رفت و برگشت را فراموش نکنید: جالب است بدانید که در اکثر ایرلاین های داخلی هزینه ای که برای یک پرواز رفت و برگشت صرف می کنیم کمتر از هزینه هر کدام از آن ها به طور جداگانه است.

به بلیط های چارتری توجه کنید: همیشه این تصور می رود که هزینه بلیط چارتری کمتر از بلیط های سیستمی می باشد، اما این یک تصور کاملا اشتباه است. گاهی ممکن است قیمت بلیط سیستمی از بلیط های چارتری کمتر باشد. پس قیمت هر دو بلیط را چک کنید.

چطور یک بلیط هواپیما ارزان رزرو کنیم؟

به نام ایرلاین توجه نکنید: گاهی ممکن پروازی در یک ایرلاین معروف قیمت بالایی داشته باشد اما همان پرواز در یک ایرلاین معمولی قیمتی معمولی دارد. در این حالت به نام ایرلاین توجه خاصی نداشته باشید.

قیمت تورها را چک کنید: اگر می خواهید علاوه بر بلیط هواپیما دیگر مسائل سفر خود مانند هتل و غذا را به یک شخص کارکشته بسپارید می توانید از یک تور با قیمت مناسب بهره ببرید.

سفر را در زمان های بین شلوغی و خلوتی تجربه کنید: می توانید از اوایل فصل پائیز یا فصل بهار برای مسافرت استفاده کنید که هزینه ها به شدت کاهش پیدا می کند. البته این در حالی است که فرزند شما به مدرسه نرود.

عضویت در باشگاه مشتریان را از دست ندهید: بعد از آن که از یک ایرلاین به صورت اینترنتی بلیط تهیه کردید عضو باشگاه مشتریان شوید تا از تخفیفات آن به موقع آگاه شوید.

خریداری کردن بلیط با هزیینه پائین: گاهب بعضی از بلیط ها هزیه کمتری نسبت به دیگری دارند، به عنوان مثال تاخیری هستند. پروازهایی که روز سه شنبه چهارشنبه هم اتفاق می افتد از این موارد هستند. به این پروازها دقت کنید.

ظرفیت هواپیما: گاهی ظرفیت هواپیما آن گونه که تصور می کنید پر نمی شود. می توانید به راحتی با کمی جابه جه کردن ساعت سفر خود در هنگام تکمیل ظرفیت هواپیما بلیط را با هزینه ای پائین تهیه کنید.

روش های تهیه بلیط هواپیما:

برای آن که بتوانید بلیط هواپیما را تهیه کنید می توانید به دو صورت این کار را انجام دهید. در یک روش شما به صورت حضوری به آژانس هواپیمایی مورد نظر خود مراجعه می کنید و اقدام به خرید بلیط خواهید کرد. در روش دیگر می توانید در منزل بمانید و با استفاده از سایت های معتبری ماننده مستر بلیط، بلیط مورد نظر خود را تهیه کنید.

با این نکته توجه کنید که سایتی که از آن برای خرید بلیط استفاده می کنید معتبر باشد. در صورتی که سایتی که از آن خرید می کنید، معتبر نباشد هیچ تضمینی برای خریداری درست بلیط شما وجود نخواهد داشت.

سایت مستر بلیط

همانطور که در مطالب بالا به آن اشاره شد یکی از سایت های معتبری است که در جهت تهیه بلیط هواپیما به مردم خدمت های متنوعی را ارائه می دهد. یکی از مزیت های فوق العاده ای که این سایت با سایت های دیگر دارد این است که می توان علاوه بر بلیط هواپیما، بلیط قطار و اتوبوس را هم در آن مشاهد کرد و بلیط مورد نظر خود را خریداری کرد.

بلیط ارزان قطار را می توانید به راحتی با مراجعه به این سایت و کمی جستجو در آن پیدا کنید. همینطور بلیط مسیرهای مختلف اتوبوس را هم می توانید در آن پیدا کنید.

برچسب ها: هواپیما ، بلیط ، سفر ، مسافرت
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان