تاریخ انتشار: ۰۱:۰۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵

هاشمی: می‌توانیم نیم نگاهی به حضور والیبال روی سکوی المپیک داشته باشیم

رییس کمیته ملی المپیک گفت:‌ والیبال استحقاقش بیش از اینهاست و با آنچه در سال‌های اخیر نشان داده اند ما می توانیم نیم نگاهی به حضور روی سکوی المپیک داشته باشیم.
رویداد۲۴رییس کمیته ملی المپیک گفت:‌ والیبال استحقاقش بیش از اینهاست و با آنچه در سال‌های اخیر نشان داده اند ما می توانیم نیم نگاهی به حضور روی سکوی المپیک داشته باشیم.

کیومرث هاشمی بعد از صعود تیم ملی والیبال به المپیک 2016 ریو از آقای داورزنی، کادر فنی و مجموعه بچه های والیبال ایران که باعث شدند مردم عزیز ایران، مقام معظم رهبری، دولت و رییس جمهور شاد شوند تشکر می کنم. امیدوارم آن‌ها در بازی‌های المپیک ریو نیز با نمایش خوب خود موجبات شادی مردم ایران را فراهم کنند.

هاشمی درباره حضور یک رشته تیمی در میان 13 رشته انفرادی دیگر در المپیک گفت: والیبال تنها رشته تیمی است که در المپیک 2016 در کنار 13 رشته انفرادی دیگر حضور دارد. قطعا حضور یک رشته تیمی می تواند نشاط کاروان ایران را اضافه کند. والیبال علاوه بر اینکه برای نخستین بار موفق به کسب سهمیه المپیک شد یک رشته را نیز به رشته‌های قبلی ایران که در المپیک حاضر هستند اضافه کرد. علاوه بر این رکورد تعداد ورزشکاران ایران در المپیک‌ها شکسته شد و ما این امید را داریم که تعداد سهمیه‌هایمان به بالاتر از 60 برسد.

وی افزود: این موفقیت بسیار بزرگی بود. ما کمتر از یک ماه پیش بلیت بازیکنان والیبال را برای ریو گرفته بودیم چرا که می دانستیم آن‌ها حق‌شان حضور در المپیک است.

هاشمی در ادامه صحبت‌های خود گفت: آنچه که باید بعد از این تشکرها بگویم این است که رسانه‌ها نقش زیادی در ایجاد این موفقیت‌ها داشتند که متاسفانه کمتر مورد توجه قرار می گیرد. امیدوارم حمایت‌های آن‌ها تا پایان المپیک ادامه داشته باشد و ما بتوانیم در کنار هم موفقیت‌های ورزشکارانمان را در المپیک جشن بگیریم.

او درباره اینکه آیا والیبال شانس کسب سکوی المپیک را دارد گفت:‌والیبال استحقاقش بیش از این است اما تا اینجای کار هم بازیکنان زحمت زیادی کشیده اند و کار بزرگی انجام داده‌اند. من مطمئنم که پتانسیل بازیکنان ایرانی بیش از این است و بازی های خوبی که نشان دادند ما می توانیم نیم نگاهی به سکوی المپیک داشته باشیم . در یکی دو سال اخیر تیم ثابت کرده که می تواند به جایگاه‌های بلندی هم برسد.

هاشمی در پایان گفت: هر ورزشکاری که در رشته خود موفق به کسب سهمیه شده است پاداشش را در فرودگاه پرداخت کرده ایم. پاداش والیبالیست‌ها هم زمان حضورشان در فرودگاه پرداخت می شود. 240 میلیون تومان پول آماده است که در فرودگاه تقدیم آن‌ها شود. هرچند آن ها هیچ گاه نگاه مالی نداشته‌اند ولی ما باید از آن‌ها تشکر کنیم. در کل ما تمام کارها را برای اعزام خوب کاروان المپیکی ایران انجام می دهیم.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان