تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۱۵ مهر ۱۳۹۸

اینستاگرام قابلیت استوری گروهی را به صورت محدود در اختیار کاربران قرار می‌دهد

به نظر می‌رسد اینستاگرام به پلتفرم مهمتری برای تست ویژگی‌های جدید حساب می‌شود تا خود اپلیکیشن فیسبوک. جدیدترین قابلیت اضافه شده به این شبکه اجتماعی محبوب با نام «استوری گروهی»، این توانایی را به شما می‌دهد تا استوری خود را با دوستان محدودی به اشتراک بگذارید.
اینستاگرام
رویداد۲۴  اشتراک استوری که اولین بار اوایل امسال به بخش استوری اپلیکیشن فیسبوک راه یافته بود، به کاربران این اجازه را می‌داد تا به جای کل دوستانشان، تنها بخشی از دوستان محدود بتوانند استوری را ببینند. اما پس از این که از این قابلیت چندان استقبال نشد، فیسبوک این ویژگی را حذف کرد. تا این که امروز عده محدودی می‌توانند از این ویژگی بهره‌مند باشند.

البته تا حدودی این قابلیت جدید مشابه دوستان نزدیک اینستاگرام است که پیش‌تر آن را معرفی کرده بود. اما می‌توان کاربرد‌های خصوصی‌تری نیز برای استوری گروهی در نظر گرفت. برای مثال اگر شما و دوستانتان همگی به یک مهمانی رفته‌اید، می‌توانید با اشتراک‌گذاری استوری در گروه خصوصی با این افراد، فقط آن‌ها را در جریان مهمانی قرار دهید.
اینستاگرام استوری گروهی
یا در حالت دیگر تصور کنید که گروه فوتبالی دارید و نمی‌خواهید گاه و بی‌گاه استوری‌های فوتبالی را به صورت عمومی در پیج خود نمایش دهید، می‌توانید به کمک این ویژگی آن را فقط با گروه دوستان خود که با یکدیگر فوتبال بازی می‌کنید به اشتراک بگذارید.

با این حال شاید کاربرد این قابلیت نسبت به دوستان نزدیک کمتر باشد، اما سناریویی را تصور کنید که چند نفر از اعضای تیم فوتبال شما در گروه دوستان نزدیکتان قرار دارند، ولی شما نمی‌خواهید که دیگر دوستان نزدیکتان از اتفاقاتی که قصد دارید استوری کنید باخبر شوند، در نتیجه می‌توانید از این ویژگی جدید استفاده کنید.

البته با توجه به دیگر قابلیت‌های آزمایشی اینستاگرام که به صورت موقت فعال می‌شوند و پس از مدتی از دسترس خارج می‌گردند، این ویژگی استوری گروهی نیز ممکن است به همان سرنوشت دچار شود.
 
منبع: دیجیاتو

 

 

 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اینستاگرام
نظرات شما
پیشخوان