تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۸
مدیرعامل شرکت سایپایدک خبرداد:

اعزام ناوگان امدادی گروه سایپا برای اجرای طرح اربعین ۹۸

مدیرعامل شرکت سایپایدک گفت: ناوگان امدادی گروه خودروسازی سایپا برای اجرای طرح اربعین ۹۸ عازم مرز‌ها و شهر‌های غرب کشور شد.
 ناوگان امدادی سایپا برای اربعین ۹۸
رویداد۲۴ نظام‌الدین وفا در حاشیه مراسمی که به همین مناسبت در گروه خودروسازی سایپا برگزار شد، افزود: با توجه به حضور گسترده هموطنان در مراسم اربعین حسینی و افزایش تردد زائران در مرز کشور عراق و مسیر‌های منتهی به مرز‌های مهران، قصر شیرین، شلمچه و چذابه (بستان) ناوگان امدادی گروه خودروسازی سایپا در استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان برای خدمت‌رسانی به زائران و مشتریان محصولات گروه سایپا در آماده باش کامل خواهند بود.

وی افزود: در طرح اربعین امسال علاوه بر ناوگان امدادی، ۶۱ پایگاه ویژه در مسیر‌های منتهی به مرز عراق استقرار یافته و آماده ارائه خدمات مطلوب به زائرین هستند.

مدیرعامل سایپایدک گفت: در این طرح که از ۱۸ مهرماه آغاز و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت، علاوه بر محصولات گروه سایپا به سایر خودرو‌های سواری نیز خدمات ۲۴ ساعته ارائه خواهد شد.

وفا افزود: در طول طرح، دفاتر منطقه ای، انجمن صنفی استانی نمایندگان و مدیران ارشد گروه سایپا در بخش کنترل و نظارت بر آن مشارکت خواهند کرد و با تأمین کامل قطعات مورد نیاز نمایندگی‌ها، پایگاه‌های ویژه و ناوگان امدادی، شبکه در تامین قطعات بسیار چابک خواهد بود.

لازم به ذکر است هموطنان گرامی جهت دریافت خدمات امدادی، بیان نظر‌ها و پیشنهاد‌های خود می‌توانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره تلفن ۰۹۶۵۵۰ و ۸۴۴۴۴-۰۲۱ تماس حاصل کرده، یا به نشانی اینترنتی شرکت امدادخودرو سایپا به نشانی www.emdadsaipa.ir مراجعه کنند.

 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار سایپا
نظرات شما
پیشخوان