تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۲۲ مهر ۱۳۹۸
در بازدید حسینی میلانی از فاز دو باغ پرندگان مطرح شد:

بررسی نحوه تامین پرندگان و چگونگی انتقال آنها/ نظارت سمن‌ها بر فعالیت باغ پرندگان

رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز از فاز ۲ باغ پرندگان بازدید کرد.
بررسی نحوه تامین پرندگان و چگونگی انتقال آنها/ نظارت سمن‌ها بر فعالیت باغ پرندگان
رویداد۲۴  سید آرش حسینی میلانی، رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران صبح امروز به همراه شهردار منطقه ۴ و مسئولان شهرداری این منطقه و همچنین کارشناسان و مشاوران کمیته محیط زیست و خدمات شهری از بخش‌های مختلف فاز ۲ باغ پرندگان تهران بازدید و در جریان وضعیت این پارک در حال تاسیس قرار گرفت.
 
در این بازدید پوشش گیاهی و نحوه آبیاری، وضعیت عمرانی، وضعیت ایمنی سازه‌ها، تنظیم درجه حرارت و وضعیت بهداشتی پارک مورد بحث قرار گرفتند.

نحوه تامین پرندگان این باغ و چگونگی انتقال آنها، شرایط نگهداری و وضعیت دامپزشکی پرندگان، وضعیت ارتباط میان بازدیدکنندگان و پرندگان از جمله موضوعات ویژه‌ای بودند که در این بازدید از سوی سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری مورد تاکید و بررسی قرار گرفتند.
 
در این بازدید که دو تن از نمایندگان شبکه تشکل‌های محیط زیستی مردم‌نهاد، حسینی میلانی را همراهی می‌کردند، رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری بر همکاری و همفکری نزدیک میان مجموعه مدیریت شهری با انجمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در عرصه محیط زیست در عرصه‌های مختلف به ویژه در مجموعه باغ پرندگان تاکید کرد و مقرر شد نماینده‌ای از شبکه تشکل‌های محیط زیستی مردم‌نهاد در فاز دو باغ پرندگان در زمینه نظارت همکاری کند.

همچنین در این بازدید، حسینی میلانی از سیستم تصفیه آب و آب‌رسانی فاز دو باغ پرندگان تهران دیدن کرد.
 
فاز دو باغ پرندگان در وسعتی حدود هفت و نیم هکتار با حدود چهار هزار و ۲۰۰ پرنده از ۱۱۰ نوع گونه در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان