تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

گزارش FIVB: ایران همیشه در حال پیشرفت چهارچشمی مراقب لهستان و روسیه

سایت فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی از پایان رقابت‌های انتخابی المپیک و نحوه گروه‌بندی تیم‌ها به تمجید از ایران پرداخت و شاگردان لوزانو را جزو مدعیان صعود به مرحله یک هشتم نهایی المپیک دانست.
رویداد۲۴سایت فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی از پایان رقابت‌های انتخابی المپیک و نحوه گروه‌بندی تیم‌ها به تمجید از ایران پرداخت و شاگردان لوزانو را جزو مدعیان صعود به مرحله یک هشتم نهایی المپیک دانست.

با پایان یافتن تمام رقابت های انتخابی المپیک تکلیف دوازده تیم راه یافته به این رقابت ها مشخص شد تا تیم‌های برزیل، ایتالیا، آمریکا، فرانسه، کانادا و مکزیک در گروه اول و تیم های لهستان، روسیه، ایران، آرژانتین، کوبا و مصر در گروه دوم برای رسیدن به خوش رنگ ترین مدال المپیک با هم رقابت کنند.

سایت فدراسیون جهانی در گزارش خود به بررسی وضعیت تیم‌های حاضر در دو گروه پرداخت و درباره گروه دوم که ایران در آن حضور دارد نوشته است: "در گروه دوم رقابت نزدیکی بین "جهان" و "المپیک" وجود دارد به این معنا که روسیه قهرمان آخرین دوره المپیک به مصاف لهستان آخرین قهرمان جهان می‌رود. لهستانی ها هر چند در لیگ جهانی در هر چهار دیدار روسیه را شکست دادند اما در مسابقه های انتخابی المپیک که در آلمان برگزار شد مقابل تیم سوم جهان تن به شکست دادند و این چیزی است که استفان آنتیگا باید در نظر داشته باشد."

در ادامه این گزارش آمده است: " ایرانی‌های همیشه در حال پیشرفت که حالا تحت هدایت رائول لوزانوی آرژانتینی قرار دارند چهارچشمی حواسشان به لهستان و روسیه است و آنها را رها نخواهند کرد. آنها در آخرین دیدار خود برابر لهستان در چهار ست این تیم را شکست دادند. هرچند این دیدار در شرایطی برگزار شد که لهستان صعودش به المپیک را قطعی کرده بود."

در گزارش FIVB از آرژانتین هم به عنوان یکی از تیم های مدعی صعود از گروه نام برده شده است. از کوبا تیمی در حال تلاش برای تکرار خاطره خوش المپیک 1976 مونترال یاد شده و مصر نیز از نظر نگارنده مطلب تنها می تواند تلاش کند تا برای نخستین بار جزو ده تیم برتر المپیک قرار بگیرد.

رقابت های والیبال المپیک از ششم تا چهاردهم آگوست برگزار می شود.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان