تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۲۷ آبان ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

توضیح ربیعی در مورد زمان رفع محدودیت اینترنت

به گفته سخنگوی دولت، جا‌هایی که با زندگی روزمره مردم در ارتباط هستند مشکلات آن‌ها حل شده است و تلاش می‌کنیم مشکلات ظرف امروز و فردا در سایر استان‌ها نیز به حالت عادی برگردد.
قطعی اینترنت
رویداد۲۴ «علی ربیعی» سخنگوی دولت ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه درخصوص قطعی اینترنت گفت: وقتی اعتراضات صورت گرفت، مشکل اینترنت نداشتیم، اما زمانی که با هدایت شبکه‌های معاند برخی اغتشاشاگران در بزرگراه سنگ خالی کرده و راه را مسدود کردند، شورای امنیت کشور تصمیم گرفت و به اپراتور‌ها ابلاغ کرد برای جلوگیری از سوءاستفاده اغتشاشگران اینترنت محدود شود.

ربیعی با تاکید بر این که زندگی مردم نباید مختل شود، گفت: دولت نیز در این زمینه تلاش کرد و اکنون شبکه نظام بانکی و تاکسی‌های اینترنتی مشکلی ندارند. به گفته سخنگوی دولت، جا‌هایی که با زندگی روزمره مردم در ارتباط هستند مشکلات آن‌ها حل شده است و تلاش می‌کنیم مشکلات ظرف امروز و فردا در سایر استان‌ها نیز به حالت عادی برگردد.
 
سخنگوی دولت گفته تا یکی دو روز آینده  اینترنت برخی استان‌ها که مشکل امنیتی در آن وجود ندارد، وصل خواهد شد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
معلوم هست این چه مزخرفی گفته است ?
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
این بی عرضگی عدم مدیریت توسط دولت و نهادهای حکومتیه که طرف بار سنگ میاره توی خیابون خالی میکنه . مردم و افرادی که کسب و کار اینترنتی دارند چه گناهی مرتکب شدند ؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان