تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۱۱ دی ۱۳۹۸
حسن روحانی:

می‌گویند ما آماده مذاکره هستیم؛ اهلا و سهلا/ در شرایط آسانی نیستیم

حسن روحانی، رئیس جمهور که به اردبیل سفر کرده، گفت: می‌گویند ما آماده مذاکره هستیم؛ اهلا و سهلا؛ ما هم آماده مذاکره هستیم.

می‌گویند ما آماده مذاکره هستیم؛ اهلا و سهلا/ در شرایط آسانی نیستیم

رویداد۲۴ حسن روحانی، رئیس جمهور که به اردبیل سفر کرده، گفت: می‌گویند ما آماده مذاکره هستیم؛ اهلا و سهلا؛ ما هم آماده مذاکره هستیم.

مهمترین اظهارات روحانی به شرح زیر است:

-شما ملت و حکومت برتر نسبت به مردم ایران نیستید.

-به ملت شما احترام میگذاریم، اما نسبت به حکومت شما شدیدا معتریضیم.

-ملت ما، ملتی با نشاط و امیدوار است.

-مردم به ما رأی داده‌اند و ثمره آن را می‌خواهند.

-می‌گویند بیایید مذاکره؛ ما هم مشکلی نداریم ولی هر موقع به نقطه اول برگردند و تعهداتشان را انجام دهند و بگویند که کارشان اشتباه بوده.

-به زبان هم نگویند مهم نیست ولی در عمل باید بگویند. ابتدا باید به نقطه‌ای که توطئه را آغاز‌ کردند، برگردند.

-در شرایط آسانی نیستیم؛ اگر تحریم‌ها نبود پارسال درآمدمان ۱۰۰میلیارد دلار بیشتر بود؛ در این مدت هم می‌شد ۱۰۰ میلیارد دلار اعتبار بگیریم.

-توطئه‌ای صورت گرفت که ما را بشکنند و آنها باید ازین راه اشتباه برگردند.

-هر زمان که آنها از این راه غلط خود بازگردند ما آماده هستیم؛ هر گاه آنها به نقطه‌ای که از آن توطئه جدید را آغاز کرده‌اند، برگردند ما آماده هستیم. آنها می‌گویند که ما آماده مذاکره هستیم. بسم‌الله، اهلا و سهلا ما نیز آماده مذاکره هستیم. اما به شرط آن که سر نقطه اول بازگردیم و تعهدات و آن چه را که شکانده‌اید را به نقطه اول بازگردانید و بگویید راهمان اشتباه بوده است و اگر به زبان نیز نمی‌گویید در عمل بگویید که کار ما اشتباه بوده، ما آماده هستیم با شما حرف بزنیم و اگر حرفی دارید بشنوید و ما نیز اگر سخنی داریم شما باید آن را بشنوید.

-همان طور که در سخنرانی دیروزم اعلام کردم اگر توطئه‌ امریکا و دشمنان نسبت به ملت ایران نبود، درآمد نفتمان طی سال های 97 و 98 صد میلیارد دلار بیشتر از آن چیزی بود که امروز بدست می‌آوریم. با این پول طرح‌های بسیاری را می‌توان اجرا کرد. همچنین طی دو سه سال اخیر می‌توانستیم صد میلیارد دلار اعتبار از کشورهای خارجی بگیریم.

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مذاکره
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان