تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۴ دی ۱۳۹۸

امضای وزیر پای حکم سرمربیگری فرهاد مجیدی؟!

وزارت ورزش که سر داستان استراماچونی انتقاد، هجمه‌ها و فشارهای زیادی را متحمل شد، تلاش زیادی کرد سرمربی ایتالیایی برگردد اما وقتی به نتیجه نرسید، رای به انتخاب یک مربی ایرانی و محبوب داد و بهترین گزینه هم از نظر وزارت فرهاد مجیدی بود.

فرهاد مجیدی

رویداد۲۴ اواخر هفته گذشته و پس از گذشت چند روز از مذاکرات نمایندگان باشگاه استقلال با وکیل و مدیربرنامه آندره‌آ استراماچونی در دوحه قطر، باشگاه تهرانی از قطع همکاری با استراماچونی خبر داد و در بیانیه‌ای رسمی نوشت: «بیش از ۳ هفته است که آقای استراماچونی باشگاه استقلال را ترک کرده و اکنون قطع همکاری ایشان طبق اسناد و شواهد موجود برای این باشگاه مسجل شده است.»

پس از این اعلام رسمی، عصر پنج‌شنبه هفته گذشته مدیران باشگاه استقلال طی جلسه‌ای در تهران پس از مطرح شدن چند گزینه خارجی و داخلی، بار دیگر با فرهاد مجیدی برای نشستن روی نیمکت استقلال صحبت کردند و درنهایت اعلام شد کاپیتان و مربی سابق آبی‌ها جانشین استراماچونی شده است.

این در حالی بود که مجیدی یک هفته پیش سرمربی شده بود ولی به خاطر اعتراض شدید هواداران ناچار به عقب‌نشینی شد و اعلام کرد زمانی سرمربی استقلال می‌شوم که امضای هواداران زیر درخواست باشگاه باشد! اما آیا این شرط محقق شده بود که شماره 7 سابق تیم استقلال حاضر شد در این شرایط حساس روی نیمکت آبی‌ها بنشیند؟ قطعا درباره حضور فرهاد در استقلال نظرسنجی از هواداران صورت نگرفت اما شنیده می‌شود او با حکم و دستور مستقیم وزیر ورزش سرمربی استقلال شد!

وزارت ورزش که سر داستان استراماچونی انتقاد، هجمه‌ها و فشارهای زیادی را متحمل شد، تلاش زیادی کرد سرمربی ایتالیایی برگردد اما وقتی به نتیجه نرسید، رای به انتخاب یک مربی ایرانی و محبوب داد و بهترین گزینه هم از نظر وزارت فرهاد مجیدی بود.

ظاهرا او هم که برای دومین بار به تایید هیئت مدیره و وزارت رسیده خواستار حمایت حداکثری شده تا هم رضایت وزارت را جلب کند و هم رضایت هواداران را!

مجیدی که قراردادی 18 ماهه با باشگاه امضا کرده، در اولین گام دستیارانش را انتخاب و معرفی کرد. استیو جونز، مربی بدنساز استقلالی‌ها که در سال اول حضور منصوریان در این تیم حضور داشت، گزینه مجیدی برای حضور در کادر فنی است و استقلالی‌ها مذاکرات را با این مربی انگلیسی آغاز کرده و منتظر جواب نهایی او هستند.


بیشتر بخوانید: پیام احساسی استراماچونی برای فرهاد مجیدی


مجید نامجومطلق، یک مربی تمرین‌دهنده اسپانیایی، بهزاد غلامپور و صالح مصطفوی دیگر کادر مربیگری تیم استقلال را تشکیل خواهند داد. البته نکته جالب این بود که دیروز نامجومطلق از انتخابش به عنوان دستیار فرهاد مجیدی اظهار بی‌اطلاعی کرد! همچنین با حضور فرهاد مجیدی در راس کادر فنی استقلال، نقل‌وانتقالات باشگاه بر مبنای لیست خرید و مازاد سرمربی جدید آبی‌ها آغاز شد.

با این‌که اسامی زیادی را به عنوان لیست خرید فرهاد مجیدی نسبت داده‌اند اما ظاهرا لیست سرمربی جوان استقلال چندان شلوغ نیست و او نفراتی چون سعید آقایی مدافع چپ‌پای سپاهان، آیاندا پاتوسی بازیکن سابق استقلال و پژمان منتظری بازیکن الخریطیات قطر و کاپیتان سابق آبی‌ها را در لیست خریدش گنجانده ضمن آنکه از امیرارسلان مطهری و آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی و سابق تراکتور هم به عنوان دیگر گزینه‌های تقویت تیم استقلال یاد می‌شوند. همچنین گفته می‌شود مجیدی قصد دارد سیستم بازی تیم را از 2-5-3 به 2-4-4 تغییر دهد و تغییراتی هم در کادر اجرایی از جمله پست سرپرست ایجاد کند.

منبع: آخرین خبر

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فرهاد مجیدی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان