تاریخ انتشار: ۰۸:۰۵ - ۱۵ دی ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

شانس بزرگی که این روز‌ها به فرهاد چشمک می‌زند

فرهاد مجیدی با حواشی زیادی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد. او که پیش از انتخاب به عنوان سرمربی فشار زیادی را تحمل می‌کرد حالا وارد فضای جدیدی شده.

فرهاد مجیدی

رویداد۲۴ انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان جانشین استراماچونی یکی از مهم‌ترین تصمیماتی بود که مدیران اخیر طی سال‌های اخیر برای این باشگاه گرفتند. مجیدی در شرایطی سرمربی استقلال شد که فضای اطراف تیم بعد از رفتن استراماچونی به شدت ملتهب بود. ضمن اینکه پست اینستاگرامی چند روز پیش مجیدی و انصراف از هدایت آبی‌ها نیز باعث شده بود خیلی‌ها انتظار نشستن او روی نیمکت استقلال را نداشته باشند. در نهایت، اما هر طور شده مجیدی انتخاب شد و هواداران استقلال هم سرمربی جدید خود را شناختند. با وجود اینکه تیم‌ها در تعطیلات نیم فصل هستند و هنوز نمی‌توان به صورت کلی درباره رفتار هواداران استقلال با مجیدی صحبت کرد، اما می‌توان گفت که فرهاد فعلا از یک نظر شانس آورده. او طی روز‌های اخیر با حمایت پیشکسوتان استقلال روبرو شده. پیشکسوتانی که اکثرشان در این روز‌ها به حمایت از مجیدی پرداختند و این یعنی فرهاد فعلا در اولین روز‌ها از این نظر با شانس بزرگی روبرو شده و فضای نسبتا آرامی را پشت سر می‌گذارد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
0
0
اقاي مجيدي ابتدا بايد در خصوص بيانيه قبلي اش مبني بر عدم قبول پست سرمربيگري استقلال و شرط درخواست هواداران توضيح دهد بالاخره ايا هواداران او را درخواست كردند ؟ بنظر اوضاع اگر بدتر از هفته هاي قبل نشده باشد بهتر نشده لذا جناب مجيدي بهتر است صادق باشد و اذعان نمايد كه خود او نيز در پازل طراحي شده مديران از ابتدا جايكاه داشته و يك مهره شطرنج اقايان بوده است
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان