تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۸

سناتور دموکرات: ترامپ تا کی می‌تواند تلفات انتقام سخت ایران را پنهان کند

کریس مورفی سناتور حزب دموکرات با انتقاد از پنهانکاری‌های ترامپ در مورد تلفات حملات موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکا در عراق گفت: رییس جمهوری به دنبال فریب افکار عمومی است.

سناتور دموکرات: ترامپ تا کی می‌تواند تلفات انتقام سخت ایران را پنهان کندرویداد۲۴ سناتور مورفی در سخنانی ترامپ را متهم کرد که هفته‌ها با گمراه کردن افکار عمومی زخمی شدن سربازان آمریکایی در پایگاه‌های عراق را پنهان کرده این در حالی است که بعد از مدت‌ها پنتاگون جزییاتی از زخمی شدن شماری از نیروهای آمریکایی خبر می‌دهد.

به دنبال انتشار بیانیه پنتاگون، ترامپ قبل از خروج از اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس اعلام کرد که جراحات وارده بر سربازان ارتش آمریکا در حمله به یک پایگاه در عراق "بسیار جدی" نبوده است.

ترامپ به خبرنگاران گفت: "من شنیده‌ام که آن‌ها سردرد و چیزهای دیگری داشته‌اند و من آن‌ها را نسبت به سایر جراحاتی که دیده‌ام، صدمات جدی نمی‌دانم.

سناتور مورفی در مصاحبه با سی بی‌اس نیوز گفت: کسی برای سردرد به آلمان اعزام نمی‌شود. افراد وقتی با هواپیما به آلمان اعزام می‌شوند که به شدت صدمه دیده باشند.

پیش از این فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) تائید کرده بود که ۱۱ نظامی این کشور در حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی عین الاسد عراق دچار مشکل شده‌اند که تعدادی از آن‌ها به کویت و تعدادی دیگر به آلمان منتقل شده‌اند.
سنتکام همچنین گفته بود که مشکل سربازان آسیب دیده، ضربه مغزی بوده است.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان