تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد۲۴ خبر می‌دهد؛

مدیر عامل صندوق بازنشستگی تغییر کرد/ اکبر افتخاری کیست؟

انتصاب اکبر افتخاری به عنوان مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور نهایی شد.

صندوق بازنشستگی کشوری

رویداد۲۴ پس از مدت‌ها که از مدیریت سید میعاد صالحی بر صندوق بازنشستگی کشوری می‌گذرد، این مجموعه با سرپرستی نعمت الله ایزدی اداره می‌شد و بالاخره صبح امروز محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بین گزینه‌های موجود اکبر افتخاری را برای تصدی مدیر عاملی صندوق بازنشستگی کشوری انتخاب کرد.

افتخاری، متولد سال ۱۳۵۳ در اصفهان و دارای مدرک دکترای مدیریت مالی است و تا پیش از این، معاون اقتصادی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد بوده است.

به گزارش رویداد۲۴ اکبر افتخاری همچنین سابقه عضویت در هیات مدیره شرکت بیمه ایران را داشته است. او معاون برنامه‌ریزی و نوآوری این شرکت بیمه‌ای نیز بوده است.

مدیرعامل شرکت داده پردازی خوارزمی، ریاست هیات مدیره شرکت شبکه گستران، معاونت طرح و توسعه هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، معاونت برنامه‌ریزی راهبردی هلدینگ شرکت داتک، معاونت منابع انسانی شرکت کربن ایران و مدیرکل دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی از جمله مسؤولیت‌هایی است که او از سال ۱۳۸۰ تاکنون برعهده داشته است.

هم‌چنین در کارنامه حرفه‌ای مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشور، تألیف پنج جلد کتاب در حوزه‌های مالی، ریسک و بیمه؛ چاپ بیش از ده عنوان مقاله علمی-پژوهشی و انجام حدود ۳۰ طرح پژوهشی و مشاوره و نیز تدریس مدیریت مالی، مدیریت سرمایه‌گذاری پیشرفته، مهندسی مالی و مدیریت ریسک در برخی دانشگاه‌های کشور دیده می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
3
0
ان شالله این ماندگار باشد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان