تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

واعظی: افزایش فشار‌ها اراده ملت را محکم‌تر می‌کند/ فکر می‌کردند با تحریم حداکثری می‌توانند نظام دیگری را بر سر کار بیاورند

رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه منکر مساله تحریم و فشار حداکثری آمریکا و گرفتاری‌هایی که برای اقتصاد و معیشت به وجود آمده نیستم، گفت: هرچه آن‌ها فشار را بیشتر می‌کنند، عزم و اراده ما بیشتر می‌شود.
محمود واعظی
رویداد۲۴ محمود واعظی، روز پنجشنبه در آیین افتتاح فاز سوم خط اول قطار شهری تبریز خطاب به مقام‌های آمریکایی گفت: بدانید این مردم، مردم مقاومی هستند و شما نمی‌توانید با فشار حداکثری هدفی را که دنبال می‌کردید، برسید.

وی با بیان اینکه تحریم کنندگان به زعم خود فکر می‌کردند با تحریم حداکثری بتوانند ظرف سه ماه نظام دیگری را بر سر کار بیاورند، اظهار کرد: ما از همه فشار‌ها عبور کردیم و کشور و مردم در همه صحنه‌ها نشان دادند می‌توانند دشمن را شکست دهند.

واعظی خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان همیشه پیشتاز در اموری که به امنیت کشور مربوط می‌شود، بوده اند و در دادن پیام به دیگر استان‌ها نیز تاثیر گذار هستند؛ آنان در امسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن در زیر برف و برودت هوا نشان دادند که پای آرمان‌های نظام ایستاده اند.

وی با بیان اینکه خوشحالم که امروز برای چند مین بار به تبریز سفر کرده ام، اظهار کرد: از سوی هیات دولت و رئیس جمهوری از زحمات و تلاش‌هایی که برای قطار شهری تبریز به خصوص اقداماتی که در دو سال گذشته برای تامین مالی آن انجام شده است، تشکر می‌کنم. همبستگی خوبی در آذربایجان شرقی وجود دارد و از زمان انتصاب امام جمعه جدید تبریز هم شاهد همبستگی و انسجام خوبی در استان هستیم و همچنین شاهد دلسوزی‌های استاندار نیز هستم.

رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به اینکه خوشبختانه شاهد این هستیم که هر سه ماه یک بار بخشی از قطار شهری تبریز به بهره برداری می‌رسد، ادامه داد: این نوید خوبی است که با توجه به شرایطی که کلانشهر‌های ما دارد این گونه تسهیلات برای مردم فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز یکی از مشکلات جدی ما آلودگی هوا و محیط زیست است، اضافه کرد: قطار شهری تاثیر زیادی بر کاهش آلودگی و تسهیل رفت و آمد شهروندان دارد.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمود واعظی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
0
0
اخ ازون حرفهای مفت بود که زدیها ....فشار داره ملتو پرس میکنه بچه های شما هم که تو امریکا دارن عشق میکنن
نظرات شما
پیشخوان