تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

با این میوه ریه‌های خود را تقویت کنید

متخصص طب ایرانی گفت: مصرف «عناب» باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و ریه می‌شود.

خواص عناب

رویداد۲۴ علیرضا یارقلی متخصص طب ایرانی با بیان اینکه صرفاً مصرف غذا‌های گرم باعث بالا رفتن مقاومت بدن نمی‌شود، اظهار داشت: به طور مثال مصرف عناب باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و ریه خواهد شد، اما طبع این میوه سرد و خشک است به همین دلیل نمی‌توان قانون کلی را برای مصرف گرمی‌جات یا سردی‌جات تعیین کرد.

وی ادامه داد: به طور کلی برای تقویت قوای عمومی بدن توصیه شده که غالباً غذای گرم استفاده شود یعنی اگر عناب استفاده می‌کنیم در کنار آن از آویشن نیز استفاده کنیم تا از این طریق بتوانیم سیستم ایمنی بدن را تقویت کنیم.
بیشتر بخوانید: داستان مصرف ویتامین d و ابتلا به کرونا چیست؟
یارقلی با اشاره به اینکه خواب مناسب و تماشای فیلم و تصاویر انرژی‌بخش و خواندن کتاب‌های با مضامین مثبت می‌تواند در روز‌هایی که همه ما باید در خانه بمانیم باعث ایجاد نشاط و افزایش روحیه شود، اظهار داشت: مصرف آب و غذا‌های آبکی مانند سوپ باید در رژیم غذایی روزانه قرار گیرد همچنین توصیه می‌کنم برای تهیه سوپ از مواد غذایی مانند هویج، جعفری و گزنه استفاده کنیم به دلیل اینکه این غذا‌ها می‌توانند سیستم ایمنی را تقویت کنند.

این متخصص طب ایرانی در پایان گفت: استفاده از غذا‌های ساده در این ایام توصیه می‌شود و از مصرف غذا‌هایی که باعث سنگینی معده می‌شود باید پرهیز کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
0
0
بدو حالا از فردا یه عده میرن تو کار خرید عناب یه عده هم تو احتکارش
نظرات شما
پیشخوان