تاریخ انتشار: ۰۵:۰۶ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

نکات مهم برای حرفه‌ای رژ لب زدن

همه خانم‌ها رژ لب زدن را دوست دارند و رژلب جزو لوازم آرایش‌های پرکاربرد است، اما اینکه چگونه رژلب بزنید تا زیباتر شوید هم مهم است.

 رژ لب زدن

رویداد۲۴   شاید رژ لب زدن خیلی ساده به نظر برسد و با خود بگویید نیاز به آموزش ندارد، اما رژلب زدن نیز برای خود قوانین خاصی دارد و اگر آن‌ها را رعایت نکنید لب‌های پوست پوست و نازیبایی خواهید داشت.

برای رژ لب زدن به روش حرفه‌ای باید به نکاتی مانند زیرسازی، لایه برداری، چرب کردن لب و ... دقت کنید. رژ لب زدن صحیح و حرفه‌ای زیبایی لب‌ها را دوبرابر میکند و آرایش تان را جذاب‌تر می‌کند.
بیشتر بخوانید: قلق ریمل زدن مژه‌های کوتاه و بلند


- همیشه سعی کنید آب زیاد بنوشید تا لب‌های خشک و ترک خورده‌ای نداشته باشید، اما برای درمان خشکی و ترک لب از وازلین استفاده کنید، برای رژلب زدن حرفه‌ای باید لب هایتان نرم و بدون ترک باشند.

- یکی دیگر از کار‌هایی که اید قبل از رژلب زدن رعایت کنید این است که لب هایتان را لایه برداری کنید، لایه برداری لب باعث میشود پوست‌های مرده لب از بین برود و در نهایت لب‌های زیباتری داشته باشید.

- حالا زمان آن رسیده که خط لب بزنید، هرگز خط لب را فراموش نکنید، زیرا خط لب باعث میشود بتوانید لب‌های خوش فرم تری طراحی کنید و از بیرون زدن رژلب جلوگیری کنید فقط حواستان باشد که خط لب باید همرنگ رژلب تان باشد.

- انتخاب مناسب رنگ رژلب خیلی مهم است و باید سعی کنید رژلب انتخاب کنید که رنگ آن با رنگ پوست تان همخوانی داشته باشد، اگر پوست تان سفید است رژلب‌های رنگ روشن مانند صورتی، گلبهی، هلویی و قرمز مناسب تان است و اگر پوست تیره‌ای دارید رژلب‌های تیره مانند جیگری، زرشکی، بنفش و قهوه‌ای مناسب تان است.

- با توجه به فرم لب هایتان رژلب انتخاب کنید، اگر لب‌های نازکی دارید بهتر است سراغ رژلب‌های براق و رنگ روشن بروید، ولی اگر لب‌های بزرگی دارید رژلب‌های تیره و مات انتخاب کنید.
 
منبع: نمناک
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
0
اینا رو هر کسی بلده
نظرات شما
پیشخوان