تاریخ انتشار: ۱۶:۰۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۹

تحقق ۱۰۰ درصدی برنامۀ تولید سالانه در نورد گرم

همکاران ناحیۀ نورد گرم با تلاش و همدلی و با افزایش بهرهوری در زمینۀ تحقق اهداف سازمانی، در سال ۱۳۹۸ علاوهبر ثبت رکورد تولید ماهانه در فروردین ماه به میزان ۵۰۰هزار و ۲۷۲ تن و تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه تولید سالیانه با تولید ۵۰۹۷۵۲۵ تن کلاف گرم، علیرغم محدودیت‌های دوماهۀ مصرف گاز و کمبود تختال، موفق شدند رکورد سالانۀ بازده کیفی محصولات گرم را نیز بهبود بخشند. همچنین کاهش قابلتوجه ضایعات در خط نورد گرم و ثبت رکورد ماهانۀ صفر ضایعات در کلافپیچ‌های خط نورد گرم در اسفندماه از دیگر توفیقات ناحیۀ نورد گرم در این سال است.

رویداد۲۴ نکتۀ قابل توجه در کنار دستیابی به این رکورد‌ها در ناحیۀ نورد گرم، افزایش چشمگیر تولید متوسط ماهانۀ محصولات گرم ضخامت پایین از ۱۷ درصد در سال ۹۷ به ۲۵ درصد در سال ۹۸ است.

اجرای موفقیت آمیز پروژه‌های جایگزینی درایو‌های موتور‌های اصلی کویلر ۳ و قفسۀ نورد F۲ و همچنین پروژۀ ماشینکاری قفسه‌ها و نشیمن گاه رول در سکشن‌های نورد مقدماتی بدون همکاری خارجی، پروژۀ تعویض تیرکرین‌های انبار تختال، پروژۀ تعویض PLC‌های خط کانوایر، پروژه‌های بومی‌سازی عرض‌سنج لیزری قبل VSB و ضخامت‌سنج نورد نهایی با منبع گاما از دیگر دستاورد‌های مهم ناحیۀ نورد گرم در سال ۹۸ است. به امید آنکه شاهد موفقیت‌های روزافزون این ناحیه در سال جدید نیز باشیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان