تاریخ انتشار: ۰۰:۰۱ - ۱۱ تير ۱۳۹۹

نکته‌های طلایی برای ترکیب رنگ مو

در این مقاله به شما نکاتی را آموزش میدهیم تا با نحوه صحیح ترکیبات انواع رنگ مو آشنا شده و زیبایی موهایتان را بیشتر از قبل کنید.

مد و زیبایی

رویداد۲۴ بهترین راه برای خلاصی از سفیدی و یکنواختی رنگ مو‌ها این است که موهایتان را رنگ کنید تا موهایتان زیباتر شود و ظاهر جوانتری داشته باشید. تهیه ترکیبات رنگ مو کار سختی است که نیاز به مهارت و دانستن اصول خاصی دارد ما در این بخش از دنیای مد نمناک شما را با محوه ترکیبات رنگ مو آشنا میکنیم تا به رنگ موی ایده آل تان برسید.


چیز‌هایی که درباره رنگ مو نمیدانستید

مهمترین نکته که باید به آن دقت کنید این است که میتوانید دو یا سه رنگ را با هم ترکیب کنید نه بیشتر، زیرا اگر رنگ‌های زیادی را با هم ترکیب کنید تقریبا ثبات رنگ از بین میرود و بی نظمی ایجاد میشود.

رنگ مو‌های کارخانه‌های مختلف را نمیتوانید با هم ترکیب کنید، زیرا کارخانه‌های مختلف تولید رنگ مو فرمول‌های خاصی دارند و شما نباید آن‌ها را با هم ترکیب کنید.
بیشتر بخوانید: راز‌های ماندگاری رنگ مو به زیبایی روز اول


رنگ مو‌ها به دو دست کلی تقسیم میشوند:

نیمه دائم
وقت

رنگ موی موقت خودش به دو دسته تقسیم میشود:

رقیق‌ها
غلیظ‌ها


رنگ مو‌های موقت رقیق به صورت مایع هستند و به مو‌ها رنگ بسیار ملایمی میبخشند، اما رنگ مو‌های موقت غلیظ رنگ تیره تری به مو‌ها میدهند. رنگ مو‌های رقیق به شکل اسپری مورد استفاده قرار میگیرند و بی خطر هستند. رنگ مو‌های غلیظ هنگام تعریق باعث رنگ دادن مو به پوست میشوند و به بالش و لباس مالیده میشوند.

همانطور که میدانید رنگ مو‌های موقت زیاد در برابر آب مقاوم نیستند و کافیست یکبار آن‌ها را بشویید کاملا پاک میشوند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان