تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۹

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پارس جنوبی جم

استقلال تهران در بازی معوقه هفته بیست و سوم لیگ برتر امشب باید به مصاف تیم پارس جنوبی جم برود.
ترکیب احتمالی استقلال
رویداد۲۴ استقلال تهران پس از رای. کمیته استیناف قرار است به مصاف پارس جنوبی جم برود. اسم مسابقه از چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم امشب به میزبانی پارس جنوبی از ساعت ۲۰:۴۵ برگزار خواهد شد.

دیدار بین این دو تیم قرار بود دو هفته پیش در زمان مقرر انجام شود، اما به دلیل ابتلای آبی پوشان به کرونا، سفر آن‌ها به عسلویه لغو شد و در نهایت آن‌ها نتوانستند در زمین مسابقه حضور پیدا کنند.

پارس جنوبی جم در حالی پا به مسابقه امروز می‌گذارد که قرار بود دو هفته پیش با هدایت هومن افاضلی مقابل استقلال قرار بگیرد، اما پس از جدایی این سرمربی اکنون سیروس پورموسوی هدایت پارس را در دست دارد.

پارس جنوبی با انجام ۲۵ مسابقه در لیگ نوزدهم تا به امروز به ۲۵ امتیاز دست پیدا کرده است و توانسته رتبه یازدهم را در اختیار داشته باشد. یا وجود اینکه پارس پنج رتبه از صعر جدول فاصله دارد، اما آن‌ها تنها دو امتیاز بیشتر از پیکان رده پانزدهمی کسب کرده‌اند و همچنان خطر سقوط را احساس می‌کنند.

استقلال، میزبان بازی امروز در صورتیکه بتواند سه امتیاز را به دست بیاورد با توجه به بازی معوقه می‌تواند تا رتبه دوم جدول رده بندی صعود کند؛ این صعود ارتباطی به نتیجه دیدار معوقه فولاد خوزستان و نساجی مازندران ندارد چرا که فولاد در صورتی پیروزی در این بازی هم با توجه به تفاضل گل نمی‌تواند بالاتر از استقلال جای بگیرد.

استقلال پیش از مصاف با سپاهان اصفهان به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرمی دارد تا در کورس مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا جای داشته باشد. آبی‌ها تا پیش از مسابقه امروز ۴۲ امتیاز کسب کرده و رتبه پنجم جدول را در اختیار دارند.

فرهاد مجیدی برای بازی امشب محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، علی دشتی و عظیم گوک را در اختیار نخواهد داشت. دانشگر به دلیل مسائل انضباطی، دشتی و یزدانی به علت عدم آمادگی کافی و همینطور گوک به علت علائم ابتلا به ویروس کرونا در سفر به عسلویه غایب بودند.

بیشتر بخوانید: ۱۰ گزینه احتمالی سرمربیگری استقلال
در تیم استقلال برای بازی امشب سیدحسین حسینی به عنوان سنگربان اول، انتخاب نهایی مجیدی در چارچوب دروازه خواهد بود و با توجه به گلی که او از نساجی دریافت کرده، اما اعتماد کادرفنی همچنان به استفاده از این سنگربان باانگیزه است.

خط دفاعی استقلال به احتمال فراوان با حضور میلاد زکی پور، عارف غلامی، روزبه چشمی و وریا غفوری کامل می‌شود. این اولین بازی غلامی پس از ابتلا به کرونا خواهد بود، مدافع جوان پیش از این دو بازی را از دست داده بود.

در خط میانی هروویه میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی و فرشید اسماعیلی چهار بازیکنی هستند که می‌توانند در سیستم ۲-۴-۴ که در فاز حمله به ۲-۵-۳ تغییر شکل می‌دهد حضور داشته باشند.

با بررسی آخرین وضعیت مهدی قایدی در تمرینات مشخص شده که استقلال با دو مهاجم یعنی امیرارسلان مطهری و شیخ دیاباته به میدان خواهد رفت و قایدی جوان فیکس نیست.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال در دیدار برابر پارس جنوبی جم به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، هروویه میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، امیرارسلان مطهری، شیخ دیاباته
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان