تاریخ انتشار: ۲۰:۰۲ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۹

دروازه بان استقلال روی لبه‌ی تیغ!

حسینی، دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران برای فصل آینده خاطر آسوده‌ای نخواهد داشت.

حسین حسینی گلر استقلالرویداد۲۴ گل‌های دریافتی سید حسین حسینی در فصل اخیر نشان می‌دهد، این روز‌ها او اُفت محسوسی داشته است.

دلیل اصلی اُفت سید حسین حسینی که روزگاری قرار بود در تیم ملی رقیب بیرانوند باشد نداشتن یک رقیب قدرتمند روی نیمکت استقلال است.

سید حسین حسینی در بازی با نساجی گلی دریافت کرد که شاید اگر درون دروازه ایستاده بود‌ می توانست توپ را مهار کند.

حسینی را کمی با دوره‌های قبل مقایسه کنید خواهید فهمید که رفتارش درون دروازه کمی مغرورانه است و اعتماد به نفس زیاد اگر چه به او کمک کرده که یکی از بهترین‌های لیگ باشد، اما وقتی همین اعتماد به نفس با غرور همراه شود تبدیل به یک آفت برای بازیکن می شود.

سید حسین حسینی راه زیادی برای رسیدن به پیراهن شماره یک تیم ملی فوتبال دارد، چرا که رقبای قدرتمندی همچون علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند و حتی رشید مظاهری پیش روی او قرار دارند.


بیشتر بخوانید: استقلال و معمای پیچیده ترکیب؛ فرهاد ۱۱ نفر اصلی را چطور می‌چیند؟


حسینی برای فصل آینده احتمالا دوباره همان سید خوش قلب و متبحر درون دروازه خواهد شد چرا که صدای پای یک رقیب قدرتمند می‌آید. استقلال برای موفقیت در فصل آینده باید در تمام پست‌ها جایگزین‌های مناسبی داشته باشد و یکی از این پست‌ها دروازه بان است.

واکنش‌های لحظه‌ای سید حسین حسینی در فوتبال ایران بی نظیر است و اگر کمی چاشنی تجربه را به آن اضافه کند حتما روز‌های خوبی در پیش خواهد داشت درست مثل زمانی که در رقابت با رحمتی او روی نیمکت حضور داشت و شاید یکی از عوامل جدایی سید مهدی از استقلال همین حسینی بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان