تاریخ انتشار: ۲۲:۴۹ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۹

گوشی‌های پیشنهادی با بودجه ۲ تا ۴ میلیون تومان

اگر فقط به ۱۲ ماه پیش باز می‌گشتیم تعداد گوشی‌هایی که در بازه قیمتی ۲ میلیون تومان تا ۴ میلیون تومان قرار می‌گرفتند بسیار بیشتر از ۳ یا ۴ مدل گوشی بود؛ اما با توجه به افزایش نرخ دلار و همچنین مشکلاتی که برای واردات گوشی تلفن همراه طی چند ماه گذشته پیش آمده است انتخاب‌ها به تدریج محدود شده است. با این وجود برند‌های مختلف موجود در بازار همواره سعی کرده‌اند تا با معرفی گوشی‌های متنوع در بازه‌های قیمت مختلف طیف بیشتری از مخاطبان را به سمت خود جلب کنند و در این میان برند‌های چینی موفق‌تر از برند‌های کره‌ای عمل کرده‌اند.

گوشی هوشمندرویداد۲۴ سامسونگ گلکسی M11
سامسونگ خط تولید سری M را برای باز پس‌گیری جایگاه فروش گوشی‌ بازار هند و رقابت با شیائومی راه‌اندازی و جایگزین سری J کرد. این سری با موفقیت و استقبال مخاطبان، به مرور زمان وارد کشور‌های دیگر از جمله ایران نیز شد. سری M گوشی‌های میان‌رده با مشخصات فنی و امکانات خوب بودند که در رقابت با دیگر گوشی‌های میان‌رده بازار توانستند فروش خوبی را کسب کنند. سامسونگ با تولید سری M برای اولین بار به تولید گوشی ارزان‌ قیمت با مشخصات و امکانات خوب و مناسب روی آورده است. گلکسی M11 یکی از جدیدترین گوشی‌های معرفی شده سری M سامسونگ است که از امکانات و مشخصات خوبی بروردار است. این گوشی با باتری قوی، دوربین سه‌گانه و قیمتی مناسب، یکی از بهترین گزینه‌های خرید در بین گوشی‌های اقتصادی به شمار می‌آید.

گوشی‌های پیشنهادی با بودجه ۲ تا ۴ میلیون تومان


هواوی Y8s
هواوی فعالیت خود در تولید گوشی‌های هوشمند را با تولید گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده آغاز کرد. این برند چینی آنقدر در تولید این گوشی‌ها متبحر شد که فروش گوشی‌های برند‌های معروفی چون سامسونگ را تحت‌الشعاع خود قرار داد. اکنون با گذر سال‌ها هواوی به دومین تولیدکننده گوشی هوشمند در دنیا تبدیل شده و در دو ماه مختلف از سال ۲۰۲۰ توانسته رتبه اول سامسونگ را در فروش و تولید گوشی‌های هوشمند از آن خود کند.

گوشی هوشمند هواوی Y8s یکی از گوشی‌های میان‌رده و مقرون به صرفه هواوی است که امکانات و مشخصات خوبی دارد. کمتر گوشی هوشمندی باقیمت کمتر از ۴ میلیون تومان در بازار وجود دارد که از ۴ گیگابایت رم برخوردار باشد. Y8s یکی از این گوشی‌هاست. این گوشی در کنار رم ۴ گیگابایتی‌اش از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین دوگانه با کیفیت بهره می‌برد.

آنر ۱۰ لایت
برند آنر زیرمجموعه شرکت هواوی، راه استقلال از برند مادر را به‌خوبی پیدا کرد و با تمرکز روی طراحی بدنه و دوربین سلفی گوشی‌هایش، توانست بین مخاطب نسل جوان جایگاه خوبی پیدا کند. آنر با هدف ارائه گوشی‌های خوش قیمت و رقابتی پا به میدان گذاشت و حالا با محکم شدن جایگاهش، به تولید گوشی‌های پرچمدار و لوکس رو آورده است. گوشی آنر ۱۰ لایت یکی از موفق‌ترین محصولات آنر به شماره می‌آید. این گوشی زیبا با امکاناتی نظیر حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی یکی از بهترین گوشی‌های اقتصادی بازار به شمار می‌آید.

گوشی‌های پیشنهادی با بودجه ۲ تا ۴ میلیون تومان

در این جدول مشخصات و قیمت برخی از گوشی‌های اقتصادی بازار ایران را مشاهده می‌کنید. با توجه به مشخصات اصلی و قیمت، می‌توانید براساس بودجه‌ای که در اختیار دارید یک گوشی اقتصادی انتخاب کنید:

گوشی‌های پیشنهادی با بودجه ۲ تا ۴ میلیون تومان

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان