تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

ترابی به تمرینات پرسپولیس اضافه می‌شود

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با رفع مصدومیت از امروز به تمرینات تیمی اضافه می‌شود.
مهدی ترابی
رویداد۲۴ مهدی ترابی که در چند بازی اخیر پرسپولیس به دلیل مصدومیت حضور نداشت از امروز و با آغاز دوباره تمرینات بعد از یک روز تعطیلی، همراه با سایر بازیکنان به تمرین خواهد پرداخت.

علیرضا حقیقت پزشک تیم پرسپولیس در تشریح وضعیت این بازیکن ملی‌پوش گفت: ترابی امروز در تمرینات گروهی حاضر خواهد شد و دقایقی هم با بدنساز تیم به صورت اختصاصی کار خواهد کرد. امیدواریم که این بازیکن مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن نداشته باشد تا در صورت صلاحدید کادرفنی، در لیست این دیدار قرار بگیرد.

وی در خصوص وضعیت محمد نادری هم افزود: نادری همچنان زیر نظر مربی بدنساز کار خواهد کرد و وضعیت او را مجددا زیر نظر خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس درگیر اختلافات داخلی؛ گل‌محمدی هم مشکلش با رسول‌پناه را علنی کرد
محمد نادری به خاطر مصدومیت در چند دیدار اخیر سرخپوشان غایب بود. او چندی پیش به تمرینات گروهی اضافه شد، اما کشیدگی عضله پا منجر شد تا وی همچنان از حضور در تمرینات گروهی بازبماند.

تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت و پس از این دیدار نیز جشن قهرمانی سرخپوشان در نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر برگزار خواهد شد.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان