تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

ادامه کاهش قیمت دلار با عقبگرد به کانال ۲۰ هزار تومانی

بازار ارز امروز (دوشنبه) برای دومین روز پیاپی شاهد کاهش قیمت‌ها بود، به طوری که نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی با افت یک هزار تومانی به ۲۰ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.
قیمت دلار
رویداد۲۴ کاهش قیمت‌ها امروز (دوشنبه، ۲۰ مرداد) نیز در بازار ارز ادامه داشت و در صرافی‌های بانکی، قیمت دلار کاهش یک هزار تومانی و بهای یورو نیز افت یک هزار و ۳۰۰ تومانی داشت.

بهای فروش هر دلار آمریکا در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه امروز در صرافی‌های بانکی به قیمت ۲۰ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. همچنین بهای خرید دلار در این صرافی‌ها نیز ۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان شد.

تابلوی صرافی‌های بانکی برای فروش یورو نیز رقم ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان و برای خرید یورو هم عدد ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان را ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: قیمت ارز، دلار، یورو، طلا و سکه ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
همچنین در سامانه سنا نیز در روز کاری قبل (۱۹ مرداد) برای فروش هر یورو مبلغ میانگین ۲۵ هزار و ۸۱۹ تومان و برای فروش دلار نیز رقم ۲۰ هزار و ۴۳۵ تومان ثبت شده است. به عبارتی یورو در این سامانه نسبت به روز کاری قبل، معادل یک هزار و ۱۰۰ تومان کاهش قیمت داشت و دلار نیز کاهش ۲ هزار و ۸ تومانی را به ثبت رساند.

از سوی دیگر در سامانه نیما طی در روز معاملاتی گذشته (۱۹ مرداد) فروش هر حواله یورو با میانگین قیمت ۲۱ هزار و ۸۲۵ تومان انجام شد. فروش حواله دلار نیز با میانگین قیمت ۱۸ هزار و ۴۴۶ تومان ثبت شد.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بازار ارز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان