تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۱۱ آبان ۱۳۹۹

راهنمای سفر به مشهد با تور هوایی

‌می‌توان گفت مشهد یکی از زیباترین شهر‌های کشورمان از نظر ییلاق‌های خوش آب‌وهوا نیز به‌حساب می‌آید. مسافران این شهر برای سفر به ییلاق‌های زیبای آن از انواع تور مشهد استفاده می‌کنند.

رویداد۲۴ با توجه به جایگاه مذهبی بالایی که شهر مشهد برای شیعیان جهان دارد، هرساله میلیون‌ها زائر به این شهر بزرگ سفر می‌کنند. اما جاذبه‌های مشهد فقط در جایگاه‌های مذهبی خلاصه نمی‌شود؛ می‌توان گفت مشهد یکی از زیباترین شهرهای کشورمان از نظر ییلاق‌های خوش آب‌وهوا نیز به‌حساب می‌آید. مسافران این شهر برای سفر به ییلاق‌های زیبای آن از انواع تور مشهد استفاده می‌کنند. دراین‌میان تور مشهد علی بابا هوایی به‌دلیل سریع و راحت‌بودن طرفداران بیشتری دارد و از مبدا اکثر شهرهای ایران وجود دارد. تور مشهد از تهران نسبت به سایر شهرها شلوغ‌تر است. بنابراین شما هم می‌توانید با یکی از تورهای مشهد سفر راحت، امن و خوبی به این شهر زیبا داشته باشید.

راهنمای سفر به مشهد با تور هوایی

انواع تور مشهد کدام‌ها هستند؟

برای سفر به بزرگ‌شهر مشهد راه‌های زیادی وجود دارد. بعضی از مسافران با ماشین شخصی به‌سمت مشهد حرکت می‌کنند و بعضی دیگر با اتوبوس راهی این شهر می‌شوند. سفر با قطار هم گزینه انتخابی برخی دیگر از مسافران مشهد است. بااین‌حال اکثر مردم ترجیح می‌دهند برای سفر به مشهد از انواع تور مشهد هوایی استفاده کنند. دلیل این انتخاب آن است که فاصله 888 کیلومتری تهران تا مشهد با هواپیما در یک ساعت و نیم طی می‌شود و دیگر نیاز نیست برای رسیدن به این شهر تا 10 ساعت در ماشین، اتوبوس یا قطار بمانید. سفر هوایی به مشهد به‌غیر از تهران از دیگر شهرهای بزرگ کشورمان مانند اصفهان، شیراز، رشت، بوشهر و تبریز انجام می‌شود. این تورها به‌صورت دو، سه، چهار یا پنج روزه ارائه می‌شوند. معمولا تورهای لحظه آخری مشهد را بسیار سخت پیدا می‌کنید؛ چون مسیر تورهای مشهد اکثرا خیلی زود تکمیل ظرفیت می‌شوند.


اقامت در هتل‌های لوکس و متوسط مشهد در برنامه کار انواع تور مشهد قرار دارد. شما می‌توانید براساس نوع هتلی که می‌خواهید در آن اقامت داشته باشید، تور موردنظر خود را انتخاب کنید. اگر در شهر شما تورها مستقیم به مشهد نمی‌روند، می‌توانید ابتدا به تهران رفته و سپس از آن‌جا راهی مشهد شوید. به هرحال چون مسیر سفرهای هوایی به مشهد جزو شلوغ‌ترین خطوط هوایی کشور هستند، حتما می‌توانید راه خوبی برای سفر به این شهر پیدا کنید. تورهای مشهد هم در همه آژانس‌ها و سایت‌ها ارائه می‌شوند و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

تور هوایی مشهد را باید چه زمانی رزرو کنیم؟

زمان رزرو تورهای مشهد به هدف سفر شما بستگی دارد. اگر سفر شما زیارتی است و می‌خواهید در مناسبت‌های مذهبی به این شهر بروید، باید در تعطیلات نوروز، ماه مبارک رمضان، محرم، ایام ولادت یا شهادت امام رضا(ع) به این شهر بروید. چون در این مناسبت‌ها خطوط هوایی مشهد و تور مشهد از تهران از هر وقت دیگر شلوغ‌تر است؛ باید حداقل یک ماه قبل از سفرتان، تور مشهدتان را رزرو کرده باشید. در برابر این زمان‌های شلوغ، ایام بعد از تعطیلات نوروز، ماه‌های اول پاییز و زمستان زمان‌های خلوتی برای سفر به مشهد هستند. در این زمان‌ها هم نرخ تورهای مشهد و هم نرخ هتل‌های این شهر به‌طرز چشمگیری کاهش پیدا می‌کند. سفرهای تابستانی به مشهد هم طرفداران زیادی دارند. اگرچه آب‌وهوای اکثر شهرهای کشورمان در فصل تابستان بسیار گرم و خشک می‌شود، اما آب‌وهوای مشهد در تابستان بسیار معتدل است. به‌همین خاطر مشهد می‌تواند مقصد ایده‌آلی برای سفرهای تابستانی شما نیز باشد.


بیشتر بخوانید : لوکس ترین هتل های مشهد


به‌غیر از حرم رضوی، ییلاق‌های شاندیز و طرقبه مشهد، مقبره فردوسی، روستای زشک، بازار رضا و پارک کوه‌سنگی مشهد می‌توانند به‌عنوان مقاصد گردشگری مشهد درنظر گرفته شوند. پیست‌های اسکی، پارک‌های متعدد و امکانات رفاهی فراوان از دیگر جاذبه‌های این شهر زیبا هستند.

راهنمای سفر به مشهد با تور هوایی

در سفر با تور هوایی به مشهد باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

سفر با تور مزیت‌های زیادی برای مسافران دارد؛ به‌‌صورتی‌که در سفر با تور هزینه‌های اقامت و گردش شما کاملا مشخص هستند. درواقع شما قبل از حرکت هزینه این دو را به تور مشهد پرداخت می‌کنید؛ اما در انتخاب تور مناسب باید دقت کافی به خرج دهید تا بتوانید سفر خوبی را تجربه کنید. اولین نکته در انتخاب تور مشهد هوایی توجه به امکانات تورها و ناوگان‌های هواپیمایی رزرو شده آن‌ها است؛ امکانات و خدماتی که در قراردادهای کتبی تورهای مشهد وجود داشته باشد، قابل اعتماد است. در غیراین‌صورت به قول‌وقرارهای شفاهی مدیران تور توجهی نکنید.


دومین نکته توجه به اقامتگاه‌های تورها است. بهتر است قبل از اینکه تور مشهدتان را رزرو کنید، با یک سرچ اینترنتی درمورد انواع هتل های مشهد تحقیق کنید؛ آن‌گاه با شنیدن نام هر هتل در تورها می‌توانید به امکانات و خدمات آن هتل پی ببرید. سومین نکته هم مقایسه انواع تور مشهد از تهران یا هر شهر دیگری است. درواقع بهتر است همیشه قبل از رزرو، تورها را با هم مقایسه کنید و در بین آن‌ها بهترین تور مشهدتان را برگزینید. تحقیق و بررسی همیشه نتیجه خوبی برای شما در پی خواهد داشت. بنابراین هرگز اولین تور را رزرو نکرده و مقایسه بین تورها را فراموش نکنید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سفر ، گردشگری
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان