تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۹
نماینده مردم تهران در مجلس:

بانک مرکزی مشوق اجرای بانکداری بدون ربا باشد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر ضرورت رعایت بانکداری اسلامی و بدون ربا از سوی شبکه بانکی، گفت: رعایت اصول بانکداری اسلامی یکی از ضروریات رشد و تعالی اقتصادی است.

بانک ملت

رویداد۲۴   مجتبی توانگر عضو کمیسیون اقتصادى مجلس با تاکید بر ضرورت رعایت بانکداری اسلامی و بدون ربا از سوی شبکه بانکی، گفت: رعایت اصول بانکداری اسلامی یکی از ضروریات‌ى است که برای رشد و تعالی اقتصادی باید مدنظر قرار بگیرد.

عضو شورای اقتصاد با بیان اینکه ارایه سود قطعی یکی از شروط بانکداری بدون ربا است، افزود: امیدوارم پرداخت سود قطعى که از سوى بانک ملت اجرا شده بتواند به عنوان یکى از شروط بانکدارى اسلامى و بدون ربا از سوی سایر بانک‌ها نیز دنبال شود.
بیشتر بخوانید: تشریح ابعاد پرداخت سود قطعی به سپرده‌های سرمایه گذاری سال ۹۸ در بانک ملت
وی همچنین با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای اصلاح قانون بانکداری اسلامی از سوی برخی نمایندگان، تصریح کرد: در کشور اسلامی باید بانکداری بدون ربا و اسلامی وجود داشته باشد تا به این ترتیب اعتماد به سرمایه‌گذاری نیز افزایش یابد.

عضو شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ یادآور شد: بانک مرکزی باید حامی بانک‌هایى باشد که شروط بانکداری اسلامی را رعایت می‌کنند و در راستای تحقق بانکداری بدون ربا باید مشوق‌هایی را نیز در نظر بگیرد.
 
منبع: منتخبان ملت
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ربا ، اخبار بانک ملت
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان