تاریخ انتشار: ۲۰:۴۷ - ۲۱ آبان ۱۳۹۹

آخرین وضعیت مهدی کروبی بعد از جراحی

حجت نظری، عضو شورای شهر تهران، در مورد دیدارش با مهدی کروبی نوشت: «خوش‌بختانه دبیرکل حزب اعتماد ملی از روحیه‌ای عالی برخوردار است و وضعیت جسمی‌شان هم نسبت به ماه‌های قبل خوب است.»
رویداد۲۴ حجت نظری، عضو شورای شهر تهران، با انتشار تصاویری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «پس از چند سال از آخرین دیداری که به همراه همسرم با مهدی کروبی داشتیم و پس از چند ماه پیگیری‌های زیاد از خانواده، دوباره فرصت دیدار با ایشان در محل حصر و البته در کنار همسر و فرزندم را پیدا کردم.

خوش‌بختانه دبیرکل حزب اعتمادملی از روحیه‌ای عالی برخوردار است و وضعیت جسمی‌شان هم نسبت به ماه‌های قبل خوب است. هرچند در این یازده سال حصر، گرد پیریِ مشهود بر چهره‌شان نشسته، اما هنوز حافظه‌ای مثال‌زدنی برای یادآوری اتفاقات مهم چند دهه اخیر ایران دارند و حصر خانگی و محدودیت‌ها در دسترسی به اطلاعات هم نتوانسته ایشان را از جامعه دور کند. به‌خوبی از وضع معیشتی مردم و گلایه‌ها اطلاع دارند. طوری که به شوخی گفتم گویا برخی مسئولان در حصرند و شما در میان مردم!

شیخ اصلاحات از اتفاقاتی که برخی‌شان در به‌وجود آمدن شرایط نامطلوب این روز‌های مردم ایران نقش داشتند هم تحلیل‌های درستی ارائه کرد و تاکید داشت که در شرایط فعلی، به‌جای بازی‌های سیاسی و رقابت‌های بی‌ثمر، هر مسئولی در هر مقام و جایگاهی که هست باید به دنبال حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشد.

دو سه ساعتی باهم گپ زدیم که بعد از گپ و گفت‌های شخصی، عمده‌اش به صحبت در مورد اوضاع اجتماعی و سیاسی ایران گذشت. حاج‌آقا بخشی از زمان حضورمان را در کنارمان نشست و بعد با خواهش من (به دلیل توصیه پزشکان برای بهبودی سریع‌تر عوارض ناشی از جراحی) روی تخت دراز کشیدند.

شیخ مهدی کروبی در هشتاد و سه سالگی هم انگیزه و عزمی جوانانه دارد و جمله پایانی‌اش قبل از خروج از محل حصر، ضرورت حمایت از جوانان، جلوگیری از تضییع حقوق اقلیت‌ها و اقوام و ایستادگی بر موضع حق بود.

امیدوارم در شرایط فعلی روزنه‌های امید و گشایش برای مردم عزیزمان و همچنین محصورین بیش از پیش باز شود که همدلی و وحدت نیاز امروز ایران ماست.»
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان