تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۰۱ آذر ۱۳۹۹

شخصیت شناسی طرف مقابل به کمک رنگ رژ لب!

مطلبی جالب برای شناخت شخصیت خودتان یا طرف مقابل آماده کرده ایم که براساس آن میتوانید از رنگ رژ لب طرف مقابل متوجه شخصیت او شوید.

شخصیت شناسی

  رویداد۲۴ همه دوست دارند به طریقی شناخت بیشتری از خود به دست آورند و بدانند درونشان چه می‌گذرد. اصلا همین که درباره خودمان و واقعیت‌های روحی مان بخوانیم جالب و سرگرم کننده است.

شاید تعجب کنید، اما رنگ رژ لب شما در اولین قرار ملاقات عاشقانه‌ای که می‌روید می‌تواند شخصیت شما را فاش کند.

از رنگ قرمز کلاسیک گرفته تا بنفش پر رنگ، ما شخصیت شما را از روی رنگ رژ لب تان خواهیم گفت.


۱. قرمز

شما فرکانس‌های عاطفی زیادی از خود منتقل می‌کنید. این رنگ عشق، انرژی و فعال بودن شما را نشان می‌دهد. شما فردی شجاع، با اعتماد به نفس و در برقراری رابطه عاطفی موفق هستید.



۲. رنگ لب

شما فردی جدی هستید و از دیگران نیز می‌خواهید با شما جدی برخورد کنند. هیچ چیزی برای پنهان کردن ندارید. بسیار احساساتی و آسیب پذیر هستید، اما در کنار یک شریک زندگی ایده آل قلب خود را برای او بدون هیچ هراسی باز می‌کنید.



۳. صورتی

رنگ صورتی معصومیت و بی گناهی و در عین حال جذابیت و شیطنت شما را نشان می‌دهد. شما طرف مقابل تان را در آن واحد با پا پیش می‌کشید و با دست پس می‌زنید. به همین دلیل فردی که برای اولین بار شما را ملاقات کرده دچار ابهام می‌شود که شما به راستی از رابطه چه می‌خواهید. شاید خودتان هم از این موضوع اطمینان نداشته باشید.



۴. جیگری

این رنگ نشان دهنده قدرت و شخصیت قاطع شما است اگر چه ممکن است در ابتدای راه کمی عقب بکشید و از ملاقات دیگران بپرهیزید. برای شناخت شما زمان زیادی لازم است و طرف مقابل تان باید به اندازه کافی صبور باشد.



۵. گلبهی

شما برای اولین قرارتان اشتیاق و شور و شوق زیادی دارید که البته در این راه اعتدال را رعایت می‌کنید. دوست دارید مورد توجه دیگران قرار بگیرید. از اهداف خود مطمئن هستید و برای رسیدن به آن‌ها عجله دارید. عاشق سرگرمی هستید و خوب می‌دانید کجا دنبال آن بگردید.



۶. بنفش

با استفاده از این رنگ می‌خواهید به دیگران نشان دهید که شما فردی فریبا و منحصر بفرد هستید. این رنگ همچنین روحیه روشن فکری و خلاقیت شما را نشان می‌دهد؛ بنابراین فردی که در مقابل شما نشسته است باید انتظار هر رفتاری از شما را داشته باشد.



۷. بدون رنگ

شما از بازی کردن خوشتان نمی‌آید و دوست ندارید قدم در راه اشتباه بگذارید بنابراین با نزدن رژ می‌خواهید به طرف مقابل تان بگویید: «من همینی هستم که می‌بینی، یا مرا همین گونه بخواه یا رهایم کن» شما حتی در اولین دیدار خود با طرف مقابل تان رو راست و صادق هستید.




خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سبک زندگی
نظرات شما
پیشخوان