تاریخ انتشار: ۱۹:۰۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۹
هم زمان با شتاب تولید و عرضه به بازار صورت گرفت

افزایش ۳۵ درصدی ظرفیت حمل محصولات ایران خودرو

مدیرعامل شرکت مهندسی خدمات صنعتی ایران خودرو (ایسیکو) از افزایش حمل ریلی و جاده‌ای محصولات ایران خودرو خبر داد و گفت: ایسیکو، ناوگان حمل ریلی و جاده‌ای خود را همسو و متناسب با افزایش تولیدات ایران خودرو، تجهیز کرده است.

رویداد۲۴ حسین محمدی با اعلام افزایش ظرفیت حمل ریلی و جاده‌ای گفت: در بخش حمل ریلی از ۹۰ دستگاه خودرو به ۳۰۰ دستگاه در روز رسیده ایم. در حوزه تحویل حضوری و حمل با راننده نیز از روزانه ۴۰۰ دستگاه خودرو به ۷۰۰ دستگاه و همین طور در بخش حمل جاده‌ای از هزار دستگاه به هزار و ۸۰۰ دستگاه در روز رسیده ایم.

وی متوسط حمل خودرو توسط ایسیکو را روزانه دو هزار و ۸۰۰ دستگاه دانست و گفت: تا پایان آذر ماه تعداد حمل روزانه به مرز سه هزار دستگاه خواهد رسید.
بیشتر بخوانید: قیمت خودرو‌های داخلی ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
وی ضمن دعوت از تمامی شرکت‌های حمل خودرو که توانمندی تامین ناوگان حمل محصول را دارند، برای همکاری، اظهار کرد: تاکنون نیز از ظرفیت‌های موجود در بخش ناوگان جاده‌ای شرکت‌های حمل خودرو برای تحقق دست کم حمل دو هزار دستگاه خودرو در روز استفاده شده است.

محمدی افزود: در تلاشیم تا با ابتکار عمل و به کارگیری تدابیر عملیاتی از جمله ایجاد پارکینگ‌های منطقه‌ای برای افزایش سرعت گردش ناوگان، خودرو‌های تولید شده را هرچه سریعتر به دست مشتریان برسانیم. قطعا تا پایان آذرماه، جریان حمل محصولات به شرایط مطلوب‌تری خواهد رسید.

مدیرعامل ایسیکو در خصوص ارسال قطعات از تمامی سازندگان در سطح کشور و سایت تهران به مقصد شش سایت تولیدی در شهرستان‌های تبریز، خراسان، فارس، خزر، کرمانشاه و سمنان افزود: از ابتدای سال تاکنون حدود ۹۵ هزار وسیله حمل برای این امر اختصاص یافته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۵ درصد رشد داشته است. این ظرفیت متناسب با افزایش تولید و تجاری سازی خودرو‌های تولیدی ایران خودرو است.

گفتنی است، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۵۰ هزاردستگاه از مبادی مختلف سایت‌های ایران خودرو برای مشتریان بارگیری و حمل شده است که این آمار در مدت مشابه سال قبل ۲۳۹ هزاردستگاه بوده است و البته این رقم در ماه‌های باقی‌مانده تا پایان سال افزایش خواهد یافت.
منبع: ایکوپرس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان