تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۲۳ آذر ۱۳۹۹

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم +جدول

بازار سهام امروز یکشنبه ۲۳ آذرماه را کاهشی آغاز کرد و شاخص کل در ادامه روند نوسانی خود با ریزش بیش از ۱۱ هزار واحدی در کانال یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحدی عقبگرد کرد.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

رویداد۲۴ در جریان معاملات امروز یکشنبه ۲۳ آذرماه ۹۹ نمادهای قرمز بازار هم از نظر تعداد و هم از نظر ارزش نسبت بر نمادهای سبزرنگ غلبه کردند  و شاخص کل بورس کار خود را با ریزش ۱۸ هزار واحدی به پایان رساند و به یک میلیون و ۵۱۵ هزار و ۷۵۱ واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن نیز با افت ۸۲۰ واحدی به ۴۵۶ هزار و ۳۱۰ واحد رسید.

 بعد از چند روز کاهش قیمت هر چهار نماد حاضر در سبد «پالایش» تغییر روند دادند و به صف خرید نشستند.

امروز نمادهای فملی، شستا، خودرو، ومعادن بیشترین تاثیر منفی و نوری، شپنا، فارس بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص کل بورس داشتند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۹۵۵ هزار و ۳۴۵ تومان رسید. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت برای فروش به حدود ۶ میلیون و۵۷۳ هزار و ۲۰۷ تومان رسید.

اُفت ۰.۷ درصدی ارزش سهام عدالت در روز جاری موجب شد تا ارزش این سهام در مقایسه با روز گذشته ۷۷  هزار و ۶۵۵ تومان کاهش یابد. 

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با  افت ۲.۳۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۸ هزار و ۴۱۳ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۶۸۲  هزار و ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۲.۳۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۸ هزار و ۴۲۲ تومان معامله شد. 

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

ارزش پالایش یکم چقدر است؟

قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم  با رشد ۴.۰۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۰ هزار و ۴۱۷ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۵ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با رشد ۵.۰۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۰ هزار و ۵۱۸ تومان معامله شد.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دارا دوم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان