تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۲۵ آذر ۱۳۹۹

جهش تولید ترجیع بند کوشش‌های سال جاری هلدینگ آتیه صباست

آیین تجلیل از دست اندرکان پروژه آزادراه شرق سپاهان با حضور اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد.

هلدینگ آتیه صبارویداد۲۴ پروژه آزادراه شرق سپاهان در سال ۱۳۹۵ بر اساس مصوبه هیأت دولت با مشارکت ۷۰ درصدی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و ۳۰ درصدی دولت فعالیت خود را آغاز نمود. طی تیر ماه ۱۳۹۵ لغایت بهمن ماه ۱۳۹۸ این پروژه صرفا ۵۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و با روی کار آمدن مدیریت جدید از اسفند ۱۳۹۸ تاکنون این پروژه از ۴۰ درصد پیشرفت برخوردار و در آبان ماه مورد بهره برداری قرار گرفت.

سید علیرضا عظیمی پور ، مدیرعامل سرمایه گذاری آتیه صبا در این مراسم ضمن تشکر از تلاش و کوشش تمامی دست اندرکاران اجرایی این پروژه اعم از مدیران پروژه، پیمانکاران، مشاورین و خصوصاً مدیران شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور اعلام نمود ترجیع بند کوشش های عوامل پروژه در سال ۱۳۹۹ تحقق فرموده مقام معظم رهبری در سال جاری و اجرای عملی “جهش تولید” بوده است. بطوریکه علاوه بر اتمام پروژه آزادراه شرقی اصفهان، سرمایه گذاری آتیه صبا در سایر موضوعات چون تبدیل شرکتهای زیان ده به سود ده، ساماندهی شرکتهای آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا و دستیابی به بالاترین رکورد سودآوری در تاریخ شرکت طی سال جاری از عملکرد قابل توجهی برخوردار شده است. تمامی این اقدامات نیز از طریق نظارت دقیق و سختگیرانه در چارچوب برنامه انضباط مالی مدیریت جدید هلدینگ به منظور ارتقای شفافیت و سلامت مالی گروه صورت پذیرفته است.

در پایان مدیرعامل آتیه صبا ضمن تقدیر از حمایت های مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و هیأت مدیره محترم این صندوق ابراز امیدواری کرد که در سال جاری با درج نام شرکت بر تابلوی بورس، این شرکت بتواند فصل جدیدی را در تاریخ فعالیت های اقتصادی خود در بازار سرمایه کشور را آغاز نماید.

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: آتیه صبا ، جهش تولید
نظرات شما
پیشخوان