تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۳۰ آذر ۱۳۹۹

ارزش سهام عدالت و دارایکم ۳۰ آذر ۹۹

شاخص بورس در آخرین روز آذر قرمزپوش شد و با کاهش ۵۸ هزار و ۷۰ واحدی به یک میلیون و ۴۳۹ هزار واحد رسید، ارزش سهام عدالت نیز هم راستا با افت بازار، کاهش نسبی نسبت به دیروز داشت.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

رویداد۲۴ امروز تالار شیشه‌ای، در دومین روز کاری هفته (یکشنبه سی ام آذرماه ۹۹)،  کار خود را با روند صعودی هفت هزار واحدی آغاز کرد، اما در ادامه با افزایش فشار فروش و با عرضه‌های هماهنگ ، با سرخپوشی اکثر نمادها همراه شد و شاهد روند نزولی شاخص‌کل بودیم، به گونه ای که شاخص کل با کاهش ۵۸۷۰ واحدی معادل ۰.۴۱ درصد به رقم ۱ میلیون و ۴۳۹ هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با افزایش ۲۵۷۸ واحدی معادل ۰.۵۸ درصد، عدد ۴۴۷ هزار و ۸۲۷ واحد را به نمایش گذاشت.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

 امروز برخی از سهام‌های زیرمجموعه سهام عدالت با ریزش همراه بود به طوری که ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی نیز با کاهش ارزش معاملات بازار کاهش پیدا کرد و رقم سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۷۱۰ تومان رسید و افت ۰.۶ درصدی معادل ۶۴ هزار و ۱۰۰ تومان درمقایسه با روز شنبه هفته جاری را ثبت کرد.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۱۷۱هزار و ۴۲۶ تومان رسیده است.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با  افت ۲.۴۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۷ هزار و ۶۲۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۵۲۴  هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۱۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۷ هزار و ۵۰۴ تومان معامله شد. 

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

ارزش پالایش یکم چقدر است؟

قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم  با افت ۳.۷۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹ هزار و ۱۲۱ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۵.۷۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۹۳۰ تومان معامله شد.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دارا دوم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان