تاریخ انتشار: ۲۳:۲۱ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
7 مهرماه در مرکز اسناد و کتابخانه ملی

جامعه صنعت، معدن و تجارت کشور با مقام معظم رهبری تجدید میثاق می کنند

نخستین اجلاس بین المللی مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری با امضاء لوح تجدید میثاق جمعی از صنعتگران و فعالان اقتصادی با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت افزایش تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی، هفتم مهرماه در مرکز اسناد و کتابخانه ملی برگزار می شود.
رویداد۲۴- نخستین اجلاس بین المللی مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری با امضاء لوح تجدید میثاق جمعی از صنعتگران و فعالان اقتصادی با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت افزایش تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی، هفتم مهرماه در مرکز اسناد و کتابخانه ملی برگزار می شود.
هوتن پناهی پور، دبیر اجرایی اجلاس مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری، در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به سیاست های کلان دولت تدبیر و امید در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" دبیرخانه دائمی در نظر دارد با همکاری دستگاه های اجرایی دولت و با حضور سفرا و فعالان اقتصادی کشورهای اسلامی ، مراسمی را با عنوان نخستین اجلاس بین المللی مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری با هدف تجلیل از مدیران موفق جهان اسلام، هفتم مهرماه در مرکز اسناد و کتابخانه ملی برگزار کند.
وی حضور حضور فعالان اقتصادی در عرصه های مختلف را نقطه عطف این اجلاس برشمرد و خاطرنشان کرد: در این همایش در دو بخش اصلی، تجلیل از مدیران موفق ملی در سطح جهان اسلام و اعطای نشان ملی اصالت در کنار نام جاودانه خلیج فارس، از مدیران عالی رتبه کشور در بخش دولتی و خصوصی تجلیل به عمل می آید.
هوتن پناهی پور، در ادامه شرکت هایی که در بخش تولید ملی و صادرات فعالیت دارند را اولویت اصلی حضور دانست و خاطرنشان کرد: اشتراک دانش و تجارب متخصصین و مسئولین و نخبگان مدیریت ایران و جهان، تبین راهکارهای اقتصادی در دوران پسا تحریم، از دیگر موضوعات این اجلاس به شمار میرود.
دبیر اجرایی این مراسم، حضور مهندس مهدی آیتی، نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی  به عنوان دبیر این اجلاس را سبب محقق شدن اهداف اجلاس برشمرد، و افزود: تاکنون این اجلاس با حمایت ویژه اکثر وزارتخانه و سازمان های کشور مواجه شد که وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت راه و شهرسازی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت نفت از جمله دستگاه هایی هستند که به صورت مستقیم در روند برگزاری حضور دارند
پناهی پور، درباره دیگر برنامه های این اجلاس خاطرنشان کرد: امضاء لوح تجدید میثاق جامعه صنعت معدن و تجارت کشور با مقام معظم رهبری ( مدالظله العالی) توسط فعالان اقتصادی، و همچنین تجلیل از جمعی فرماندهان دوران دفاع مقدس در حوزه مدیریت جنگ از جمله برنامه های این مراسم به شمار می روند.
نخستین اجلاس مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری با رویکرد تجلیل از مدیران موفق جهان اسلام ، هفتم مهرماه در مرکز اسناد و کتابخانه ملی، توسط گروه بین الملل عصر نوین و گروه اسپرلوس برگزار می شود.
نظرات شما
پیشخوان