تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۲۳ دی ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

تجمع اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی در مقابل مجلس

روز گذشته جمعی از اعضاء هیات علمی، کارمندان و پرستاران دانشگاه آزاد اسلامی در اعتراض به نابرابری حقوق و دستمزد نسبت به دانشگاه‌های دولتی با در دست داشتن پلاکاردهایی در جلوی مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و خواستار پیگیری افزایش حقوق خود و پایان دادن به تبعیض حقوقی نسبت به دانشگاه‌های دولتی شدند.

تجمع کارمندان دانشگاه آزاد روبروی مجلسرویداد۲۴ در این تجمع که علاوه بر کارکنان دانشگاه های آزاد شاغل در واحدهای مختلف تهران؛ از شهرستان های دیگر نظیر؛ شوشتر، میانه، ورامین، رودهن، تبریز، ساوه، ایلام، آمل، دماوند و مرند حضور داشتند به بی توجهی مسئولان دانشگاه آزاد نسبت به وضعیت معیشت کارکنان این دانشگاه که به زیر خط فقر کشیده شده اند و حقوقی در حدود نصف کارکنان دانشگاه های دولتی دریافت می کنند اعتراض داشته و خواستار اقدام نمایندگان مجلس، به ویژه کمیسیون های آموزش، اصل ۹۰ و تلفیق برای حل عاجل مسائل این دانشگاه شدند.

در ادامه این تجمع اعتراضی دکتر قاضی‌زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ ضمن حضور در جمع تجمع کنندگان و گوش دادن به مطالبات آنها، با اذعان بر مشکلات مختلف این دانشگاه و به ویژه پرداخت های مالی نابرابر و تبعیض آمیز و ضرورت خاتمه بخشی به آنها، وعده ابتکارات قانونی از جمله تهیه و تدوین طرح ها و مصوباتی برای انجام اصلاحات و حل و فصل مشکلات ناشی از برابری حقوق را دادند. در ادامه شرکت کنندگان در این تجمع با قرائت بیانیه ای مستندات نامه نگاری ها و پیگیری ها به مراجع ذیربط و از جمله طومار اعتراضی اعضاء هیئت علمی، کارمندان و پرستاران این نهاد را به نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تحویل دادند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
0
0
دكتر طهرانچي متاسفانه ضعيف ترين كارنامه را در بين كليه روساي دانشگاه آزاد اسلامي تا كنون داشته است. ضعف مديريتي شخص طهرانچي در كنار عدم تحمل حرف و كلام منتقدان و اخراج هر رئيسي كه كوچكترين و كمترين نقد و انتقادي به عملكرد شخص طهرانچي داشته باشد خود گواه ضعف مضاعف دكتر طهرانچي است. بذل و بخشش هاي عجيب شخص طهرانچي در كنار دستور افزايش حقوق سيصد درصدي شخص رئيس دانشگاه و روساي دست نشانده طهرانچي در كنار حقوق بسيار پايين اساتيد و كارمندان دانشگاه آزاد اسلامي خود بيانگر ضعف مديريتي و ضعف شخصيتي و نيز فساد مالي شخص دكتر طهرانچي است كه متاسفانه رئيس دانشگاه آزاد اسلامي است.
نظرات شما
پیشخوان