تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۰

هنری‌ترین پرتره‌های خیابانی

یقینا عکاسی پرتره یکی از جذاب‌ترین سبک‌های عکاسی در بین عکاسان جهان به شمار می‌رود. پرتره‌های شاخصی (پرتره خیابانی) در طول تاریخ ثبت شده اند که در جامعه تاثیر بسزایی داشته اند.

هنری‌ترین پرتره‌های خیابانیرویداد۲۴ پرتره‌های خیابانی یکی از تاثیر گذار‌ترین سبک‌های عکاسی در جهان است.

از عکس‌های پرتره کاندیدا‌های ریاست جمهوری تا مردم جنگ زده و یا قحطی زده در دورترین نقاط دنیا پرتره‌هایی از دخترک افغان تا کودک گرسنه‌ی یمنی عکاسان در جهان با عکسهایشان تاثیر گذار بوده اند.

برای عکاسان علاقمند به عکاسی خیابانی که مرتب در خیابان درحال عکاسی هستند دیدن آدم‌ها با تیپ و ظاهر متفاوت و البته جذاب زیاد اتفاق می‌افتد.

گاهی مشکل نزدیک شدن به سوژه و گاهی چطور کادربندی کردن است. ولی در هر حال یک عکاس خیابانی باید بتواند بهترین کادر را در بهترین زاویه انتخاب کند و یک پرتره محشر از سوژه بسازد.

شما به عنوان یک عکاس خیابانی علاقمند به پرتره‌های محیطی و یا همان پرتره خیابانی در حال مطالعه این مقاله در سایت باشگاه عکاسان جوان هستید تا یاد بگیرید چطور بهتر از گذشته پرتره‌های بی نظیر در شلوغی‌های شهر بگیرید.

هنری‌ترین پرتره‌های خیابانیهمانطور که از نامش پیداست عکس پرتره‌ای که از فردی در سطح شهر و خیابان گرفته شده باشد را پرتره خیابانی می‌گویند.

عکس پرتره خیابانی خوب، عکسی است که معرف شخصیت و حال و هوای فرد و محیط پیرامونی باشد.

پرتره‌های خیابانی معمولا بخاطر همین که تلاش شده شخصیت سوژه را در بر بگیرند از جذابیت بیشتری برخوردارند. در تصاویر روز عکس‌هایی از هنری‌ترین پرتره‌های خیابانی را ببینید.

منبع: yphc

 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: عکس روز ، تصاویر روز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان