تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵

دلیل آرایش عجیب موهای ترامپ چیست؟

کمپین تبلیغاتی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری آمریکا بیش از هر چیز دیگری استیون کینگ را می‌ترساند.
رویداد۲۴- کمپین تبلیغاتی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری آمریکا بیش از هر چیز دیگری استیون کینگ را می‌ترساند.

استیون کینگ بر شانس بالای دونالد ترامپ برای پیروزی در انتخابات پیش‌رو  صحه گذاشت و در عین حال اعلام کرد که گوش دادن به سخنان ترامپ همانند گوش کردن به صدای پیانویی است که از راه‌پله پایین می‌افتد.

نویسنده سرشناس رمان‌های ترسناک، شنبه گذشته برای ترویج ادبیات در دوران کاری خود در جشنواره ملی کتاب واشنگتن مورد تقدیر قرار گرفت.

او از منتقدان قدیمی ترامپ و از مخالفان نامزد شدن او برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا محسوب می‌شود و همواره در توئیتر به نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری کنایه می‌زند. کینگ چندی پیش در توییتر ترامپ را به موجودی خیالی به نام کاتولو تشبیه کرده و نوشته بود که ترامپ برای پنهان کردن بازوهای اختاپوس مانندش موهای خود را به آن شکل درمی‌آورد.

کینگ، شنبه در سخنرانی پس از دریافت جایزه‌اش از زاویه‌ای جدید به ترامپ حمله کرد. او این بار به عنوان یک معلم سابق از اهمیت و لذت کتاب خواندن سخن گفت و اعلام کرد که نادیده گرفتن ادبیات سبب شده که سیاستمدارها حرف‌هایی بزنند که هیچ معنایی ندارد.

او در این رابطه گفت: «هم‌زمان با کاهش سرانه مطالعه روزانه، تفکر تحلیلی هم کم می‌شود. مطالعه نوعی تفریح است و برای من اهمیت بسیاری دارد، اما یک خاصیت دیگر هم دارد، مشام شما را برای استشمام بوی چرندیات تیز می‌کند. در جامعه ما کتابخانه‌ها و دیگر پدیده‌های فرهنگی در نظر بسیاری از اهمیت اندکی برخوردارند. باور کنید تفکر مانند راه رفتن نیست که به صورت غریزی بیاموزید. آموختن تفکر نتیجه کار سخت و تلاش پیگیر است.»

بی‌تفاوتی به فرهنگ از نظر کینگ مردم را به متفکرانی تنبل بدل می‌کند که مشام تیزی برای درک چرندیات ندارند و در نتیجه سیاستمداران به جای ارائه جزئیات مشخص، تنها کلیات و اطلاعاتی نادرست ارائه می‌کنند.

این نویسنده در ادامه افزود: «ترامپ نه تنها به عنوان یک دموکرات بلکه به عنوان یک نویسنده برای من غیرقابل تحمل است. گوش دادن به سخنان او همانند شنیدن صدای پیانویی است که از پله‌ها پایین می‌افتد. سخنان او ناموزون است و هیچ آهنگی ندارد. پس از این دلتنگ اوباما خواهم شد که هر آنچه می‌گفت آهنگین بود.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان