تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰

زاکانی پیش از مناظره دوم: قول می‌دهم یک میلیون و ۲۰۰ مسکن حمایتی بسازم

زاکانی گفت: قول می‌دهم در سال اول دولتم ریشه فقر مطلق را بکنم.

زاکانی پیش از مناظره دوم: قول می‌دهم یک میلیون و ۲۰۰ مسکن حمایتی بسازم

رویداد۲۴ علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به سازمان صداوسیما برای حضور در مناظره درباره تغییر روشش در مناظره دوم گفت: در مناظره اول فکر می‌کردیم که ناظر به برنامه‌ها صحبت کنیم و موارد دقیقی را ذکر کنیم، اما متوجه شدیم که دوستان عزیزمان بنا دارند که با حرف‌های نادرست اصل مناظره را به سمت بیراهه‌ای سوق دهند. امیدوارم شاهد چنین شرایطی نباشیم و بررسی موضوعات و برنامه‌ها و پاسخ به انچه مردم نیاز دارند مدنظر قرار گیرد.

وی گفت: به مردم عزیزمان قول می‌دهم در سال اول دولت اقدام و اصلاح، ریشه فقر مطلق را در کشور بکنم و قول می‌دهم در دو سال اول و بعد از دو سال اول، کسی در کشور غیر از درد بیماری، درد بی‌پولی نکشد.

زاکانی ادامه داد: به مردم قول می‌دهم که در این ایام مسیری را دنبال کنم که ماحصل آن با یک میلیون و ۲۰۰ هزار خانه حمایتی برای محرومین و زوج‌های جوان، علاوه بر تکالیف یک میلیون واحد در سال، امکان را فراهم کنم که مسکن از سبد زندگی افراد به عنوان یک کالای ویژه‌ای که اکثریت درآمد‌ها آن‌ها را به خود اختصاص می‌دهد، برداشته شود و نهایتا اگر کاری برای آن‌ها پیدا نشد ماهانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به آن‌ها بدهیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: من قول می‌دهم شرایط را به سمتی ببرم که در نتیجه آن اطمینان خاطری در کشور ایجاد شود و از این جنگ و جدل‌ها و مشکلات و شرایطی که اکنون هست، پرهیز کنیم. در عرصه سیاسی هم وعده ما این است که مردم را ناظر بر خود دانسته و با نهادینه‌سازی اعتراض آن‌ها علیه پلشتی‌ها و زشتی‌ها شرایطی را فراهم آورم که اصل ۸ و ۲۷ قانون اساسی محقق شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان