تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

همتی: باید کاری کنیم که آن روستایی نگوید خودتان می‌دانید و مملکت‌تان

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید اقداماتی کنیم که آن روستایی عزیز نگوید ما شما را واگذار می‌کنیم به خودتان و دولت‌تان و کشورتان. دولت و کشور مال مردم است و من می‌خواهم نشان دهم قدرت بی‌قدرتان یا همان آسیب‌پذیرترین مردم جامعه خواهم بود.

همتی: باید کاری کنیم که آن روستایی نگوید خودتان می‌دانید و مملکت‌تان

رویداد۲۴ عبدالناصر همتی در بدو ورود به سازمان صداوسیما برای حضور در دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این پرسش که آیا در این مناظره اخلاق را رعایت می‌کنید، تصریح کرد: من بداخلاقی را در مناظره قبلی شروع نکردم، دیگر دوستان شروع کردند و من مجبور شدم به برخی از آنان پاسخ دهم. خیلی خوب است که به برنامه بپردازیم. اسم من را ۲۹ بار بردند و افترا زدند، عوضش به رقیب اصلی من جایزه دادند که پنج دقیقه بیاید و صحبت کند.

وی با بیان اینکه من حتماً سعی می‌کنم که برنامه‌ام را ارائه دهم، گفت: من فکر می‌کنم انتخابات امروز، انتخاب بین بد و بدتر یا خوب و خوبتر نیست. انتخابات امروز باز گذاشتن در‌ها برای کنشگری مردم و برای نفس‌کشیدن جامعه است.

همتی تأکید کرد: من آمده‌ام نگذارم این در‌ها بسته شود. من آمده ام اجازه ندهم گروه‌هایی که بر اقتصاد، فرهنگ، رسانه و جامعه چنبره انداخته‌اند، مشت‌شان باز شود.


بیشتر بخوانید: لحظه به لحظه با دومین مناظره انتخابات ۱۴۰۰


این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: این‌ها با مشت بسته سرمایه و اعتماد اجتماعی را پایین آورده‌اند. امیدوارم که بتوانم با صحبت‌هایم نشان دهم که دنبال دولت شفافیت ملی هستم.

وی تاکید کرد: باید اقداماتی کنیم که آن روستایی عزیز نگوید ما شما را واگذار می‌کنیم به خودتان و دولت‌تان و کشورتان. دولت و کشور مال مردم است و من می‌خواهم نشان دهم قدرت بی‌قدرتان یا همان آسیب‌پذیرترین مردم جامعه خواهم بود. امیدوارم مردم هم از این روند حمایت کنند تا جامعه بیشتر نفس بکشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
0
0
لطفانگویدباصحبتهایمان‌بگویدعمل‌میکنیم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان