تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

ریزش در بازار طلا/ انتخاب رئیسی بازار طلا را منفی کرد

قیمت طلا در حالی در بازار جهانی به دلیل تعطیلی بازار ثابت است که در کشور با اتمام شمارش آرا شیب نزولی شدیدی را تجربه می‌کند. به گفته عبادلله محمدولی، کارشناس بازار طلا این روند ادامه دار خواهد بود.

ریزش در بازار طلا/ انتخاب رئیسی بازار طلا را منفی کرد

رویداد۲۴  بازار طلا و سکه گرچه هنوز نسبت به ماه‌های گذشته سکه است، اما سیگنال کاهشی به بازار طلا وارد شده و آن را در سراشیبی قرار داده؛ به طوری که هر گرم طلا در لحظه تنظیم این گزارش به یک میلیون و ۱۰ هزار تومان رسیده و به اعتقاد کارشناس بازار طلا، این روند ادامه دار است.
سیگنال انتخاب رئیسی به بازار طلا

کارشناس بازار طلا در گفتگو با اقتصاد ۲۴ گفت: به طور قطع می‌توانیم بگوییم انتخابات به طور مستقیم روی بازار طلا و سکه تاثیر گذاشته است.

عبادلله محمدولی با بیان اینکه در این انتخابات از بحث تبلیغات و مواردی که اعلام شد و صحبت‌های اقتصادی و نقاط قوت و ضعف مسائل همه بر بازار تاثیر گذاشته، ادامه داد: با اتمام انتخابات و شمارش آرا در پایان روز گذشته تغییرات نه جزئی، که بسیار چشمگیر بوده است.

ریزش ۲۰۰ هزار تومانی هر مثقال طلا

این کارشناس بازار طلا به اقتصاد ۲۴ گفت: هر مثقال طلا از دیروز تا این لحظه ۲۰۰ هزار تومان کاهش دارد یعنی هر گرم طلا ۵۰ هرار تومان ریزش داشته است.

محمدولی در پاسخ به سوال اقتصاد ۲۴ مبنی بر اینکه این ریزش نشان دهنده چیست، گفت: این ریزش شدید نشان دهنده این است که بازار نسبت به انتخاب آقای رئیسی و در آینده انتخاب کابینه آقای رئیسی روی مثبت نشان داده است.


بیشتر بخوانید: دلار با برجام به ۲۰ هزار تومان می‌رسد/ تورم در کوتاه مدت فروکش می‌کند


ریزش قیمت ادامه دار است

این فعال بازار طلا گفت: این ریزش چشمگیر به نوعی نشان دهنده این است که دولت جدید زمانی که در راس کار قرار گیرد، مطمئنا یکی از کار‌هایی که انجام می‌دهد پایین آوردن قیمت هاست.

محمدولی در پاسخ به سوال اقتصاد ۲۴ مبنی بر اینکه آیا قیمت‌ها در بازار طلا و سکه دست دولت جدید است، گفت: بله، به نظر می‌رسد بازار در آستانه یک ریزش جدید است.

ریزش در بازار طلا/ انتخاب رئیسی بازار طلا را منفی کرد

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بازار طلا ، طلا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
0
0
اقای رئیسی نمیدونم چرا از شما همش ضرر بمن میرسه وقتی رئیس قوه قضائیه شدی دو سال اواره شدم و قولنامه رسمی و دو شاهد اثر نکرد و 50 میلیون تومن متضرر شدم و هرقدر اعتراض میکردم کلی هم خرج کردم نتیجه نداد 15 میلیونی بزحمت پس انداز کرده بودم اونو دادم طلا بلکه بخشی از ضرر فوقمو جبران کنم که اینجوری شد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان