تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۰۸ تير ۱۴۰۰

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

ارزش روز سهام عدالت امروز ۸ تیرماه ۱۴۰۰ برای افرادی که دارای سهام ۵۳۲ هزار تومانی هستند به رقم ۷ میلیون و ۸۱۷ هزار تومان رسید.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

رویداد۲۴ طی روزهای اخیر شاخص بورس برای چند وقت پیاپی مثبت شده و بازار رنگ سبز به خود گرفته، این روند مثبت امروز سه‌شنبه هشتم تیرماه ۱۴۰۰ هم ادامه داشت و شاخص کل بورس تهران کار خود را با روند افزایشی آغاز کرد و بعد از یک افت و خیز شاخص، در انتها بورس تهران با رشد چهار هزار و ۷۲۷ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۴۸ هزار و ۵۴۰ واحد رسید. در این روز شاخص کل ۰.۳۸ درصد رشد کرد، اما شاخص هم‌وزن تنها ۰.۰۷ درصد افزایش داشت.

نمادهای «وامید»، «ومعادن» و «کگل» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند و «شستا»، «فارس» و «شپنا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی رابر شاخص بورس داشتند. «ومدیر»، «برکت»، «شستا» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند

ارزش روز سهام عدالت

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۸۱۷ هزار و ۲۵۷ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۳ درصد معادل ۲۴ هزار و ۹۱۶ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۹۰ هزار و ۳۵۴ تومان رسیده است.

ارزش روز سهام عدالت

ارزش روز دارایکم

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۴۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۷۶۶ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۵۳ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد.

ارزش روز دارایکم

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دارا دوم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان