تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۰۹ تير ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته (۸ تیرماه)، ۰.۳ درصد افزایش یافت و به ۷ میلیون و ۸۴۷ هزار و ۶۶۹ تومان رسید.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

رویداد۲۴ بورس تهران آخرین روز معاملات با یک روند رو به رشد همراه بود، به گونه‌ای که در پایان معاملات شاخص کل بورس با افزایش ۸۴۴۳ واحد به رقم یک میلیون و ۲۵۶ هزار و ۹۶۰ واحد رسید. امروز همه شاخص‌های بورس سبز بودند، اما میزان رشد شاخص‌ها زیر یک درصد بوده است، به گونه‌ای که شاخص کل و شاخص قیمت در بورس با ۰.۶۷ درصد رشد همراه شدند.

«شستا»، «پارس» و «شتران» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند و «ومدیر»، «برکت»، «شستا» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش روز سهام عدالت

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۸۴۷ هزار و ۶۶۹ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۳ درصد معادل ۳۰ هزار و ۴۱۲ تومان افزایش داشت.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۷۰۸ هزار و ۶۰۱ تومان رسیده است.

ارزش روز سهام عدالت

ارزش روز دارایکم

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۷۰۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۷۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۶۶۵ تومان معامله شد.

ارزش روز دارایکم

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دارا دوم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان