تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۳ تير ۱۴۰۰

رژیم غذایی مناسب برای هر گروه خونی را بشناسید

در یک گزارش بهداشتی، رژیم غذایی مناسب برای هر فرد با توجه به گروه خونی او مشخص شده است.

رژیم غذایی مناسب برای هر گروه خونی
رویداد۲۴  "Time Now News" در گزارشی مرتبط با رژیم غذایی متناسب با گروه خونی اعلام کرده است که تحقیقات نشان می‌دهد گروه‌های خونی مختلف کم و بیش در معرض بیماری‌های متفاوت قرار می‌گیرند که این به نوبه خود می‌تواند رژیم‌های غذایی مربوط به کاهش وزن تأثیر بگذارد.

این گزارش تاکید می‌کند که تنظیم رژیم غذایی متناسب با گروه خونی می‌تواند نقش مهمی در کاهش وزن داشته باشد.

اگرچه این امر از طریق مطالعات اثبات نشده است، اما در این گزارش تصریح شده است که به دلیل ارتباط گروه خونی با بیماری‌ها، برخی افراد باید یک رژیم غذایی متناسب با گروه خونی خود مصرف کنند؛ به گونه‌ای که افراد با گروه خونی نوع "A" به رژیم گیاهخواری پایبند باشند و سعی کنند غذاهای خالص، تازه و ارگانیک را در رژیم غذایی خود بگنجانند.


بیشتر بخوانید: كدام غذا براي كدام عضو مفيد است؟


در این گزارش به افراد گروه خونی "B" توصیه شده است که از وعده‌های غذایی غنی از سبزیجات، میوه‌ها، لبنیات، تخم مرغ و مقداری گوشت استفاده کنند و از مصرف ذرت، گندم، عدس، گوجه‌فرنگی، بادام زمینی، کنجد و مرغ خودداری کنند.

افراد با گروه خونی نوع "O" نیز باید غذاهای سرشار از پروتئین مانند گوشت، سبزیجات، میوه‌ها و ماهی مصرف کنند و استفاده از غلات، حبوبات و امثال آن در رژیم غذایی آن‌ها باید محدود شود.

افرادی که دارای گروه خونی "AB" هستند نیز توصیه می‌شود که از لبنیات، سبزیجات برگ‌دار و غذاهای دریایی زیاد استفاده کنند و به‌شدت از مصرف کافئین، الکل و گوشت‌های فرآوری شده خودداری کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان