تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰

دیدار معاون شعب بانک ملی ایران با خانواده همکار جانباخته در اثر کرونا

عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران در دیدار با خانواده شادروان رضا محبی مدافع اقتصادی، ضمن ابراز تاسف از ضایعه درگذشت رییس فقید شعبه ممتاز هشتگرد، صیانت از سلامت همکاران، تکریم مشتری و خدمت رسانی مطلوب به آحاد مردم را از اولویت‌های مدیران عالی بانک عنوان کرد.

دیدار معاون شعب بانک ملی ایران با خانواده همکار جانباخته در اثر کرونا

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان به همراه محمد نجف زاده مدیر امور شعب منطقه یک کشور، نادر اکبری وند رییس اداره کل روابط عمومی و احمد ملکی راد رییس اداره امور شعب استان البرز در منزل شادروان محبی حضور یافتند و ضمن ابلاغ پیام تسلیت محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک، از تلاش‌های مرحوم محبی همکار تلاشگر و متعهد که در راستای اعتلای نام بانک ملی ایران و انجام وظیفه و رسالت خود در شرایط بحرانی کرونایی جان خود را نثار کرد، قدردانی کردند.

وی همچنین تلاش‌ها و پیگیری‌های مکرر مدیریت عامل در تهیه واکسن کرونا و تسریع واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی به ویژه کارکنان بانک ملی ایران و تاکید بر تجهیز بیمارستان بانک و درمانگاه‌های تحت پوشش و مستقر در استان‌ها به جهت رسیدگی به امور همکاران مبتلا به بیماری و خانواده‌های ایشان را قابل تقدیر عنوان کرد.

مونسان همچنین از شعبه ممتاز هشتگرد بازدید کرد و ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران در شرایط بحرانی کرونا، به مسائل و مشکلات احتمالی شعبه در حوزه سخت افزاری، نرم افزاری، معیشتی، رفاهی و... پرداخت.
محمد نجف زاده مدیر امور شعب منطقه یک کشور نیز ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت، از دغدغه‌های مدیران عالی و ارشد بانک در راستای رسیدگی به امور معیشتی و رفاهی کارکنان با وجود تمام محدودیت‌ها و در چارچوب مقررات و دستور العمل‌ها سخن گفت.

احمد ملکی راد رییس اداره امور شعب استان البرز هم تلاش‌ها و مدیریت موثر شادروان محبی در ارتقای شعبه از درجه یک به شعبه ممتاز را قابل تقدیر دانست و ضایعه از دست دادن نیرو‌های خدوم و متعهد بانک ملی ایران در تمامی استان‌ها را غمی بزرگ برای خانواده بزرگ بانک عنوان و برای خانواده‌های این مدافعان اقتصاد کشور، آرزوی سلامتی و تندرستی کرد.

خانواده مرحوم محبی نیز اظهار کردند تعهد و عرق بسیار بالای آن مرحوم به بانک ملی ایران و خدمت رسانی به عموم مردم و رضایتمندی مراجعین و مشتریان با زندگی ایشان عجین بوده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان