تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

رونمایی صبا راد از مو‌های پرکلاغی اش! + عکس

عکسی از استابل متفاوت صبا راد در ترکیه که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است که در آن از مو‌های پرکلاغی اش رونمایی کرده است!

استایل صبا رادرویداد۲۴ نام اصلی صبا راد (فاطمه راد) است. صبا راد مجری توانای تلویزیون کشور است. صبا راد متولد 30/8/59 می باشد. صبا راد از سال 75 آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. صبا راد یکی از مجریان معروف صدا و سیما بود.

صبا راد عکس جدیدی در کنار پیانو منتشر کرد.

رونمایی صبا راد از مو‌های پرکلاغی اش! + عکس

از صباراد بیشتر بدانید

صباراد مجری سابق تلویزیون و همسر مانی رهنما در صفحه شخصی اینستاگرامش خبر از یک برنامه ی جذاب اینترنتی داد .صبا راد (فاطمه راد) متولد 30/8/59 ، مجری سابق برنامه «به خانه برمی گردیم» است. صبا راد علاوه بر مجری گری برنامه سازی نیز کرده است صبا راد حدود100 برنامه ساخته و برای شبکه پنج تهیه کنندگی کرده است.

صبا راد (فاطمه راد) متولد 30/8/59 ، مجری برنامه «به خانه برمی گردیم» است و یک روز در میان در مقابل بینندگان شبکه تهران ظاهر می شود. او از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید.

راد به گفته خودش، برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و آرزویشان بود که وارد این عرصه شوند، اصلا به این رشته علاقه مند نبود و به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داده است و هرگز فکر نمی کرد با این کار بتواند با مردم ارتباط برقرار کند، او همچنین در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به عنوان گوینده و نویسنده برتر (استان گیلان) انتخاب شده است .او از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید.

منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
0
0
به خاطر لایک همه کار میکنه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان