تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

کاهش ۸۵ درصدی ترافیک تهران در ایام تعطیلات

مهر نوشت: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه با برداشتن طرح ترافیک فشار بر ناوگان حمل و نقل عمومی کم شده است، گفت: ترافیک پایتخت ۸۵ درصد نسبت به روز‌های قبل کاهش داشته است.

کاهش ۸۵ درصدی ترافیک تهران در ایام تعطیلات

رویداد۲۴ سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت و ضمن آرزوی ریشه کنی ویروس منحوس کرونا و شفای بیماران اظهار کرد: قبل از فرا رسیدن ماه محرم هماهنگی‌های زیاد و جلسات مختلف و متعددی در خصوص کمک‌های ترافیکی به هیئات مذهبی صورت گرفت.

سردار حمیدی گفت: بر همین اساس و تصمیماتی که صورت گرفت قرار بر این شد که انجام مراسمات در فضای باز صورت بگیرد و پلیس بخشی از شبکه معابر را در اختیار این عزیزان قرار دهیم چرا که نسبت به سنوات قبل و کرونا شرایط متفاوتی را داشتیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: جلساتی که برگزار گردید خیلی به ما کمک کرد تا نظم خاصی را در این شب‌ها داشته باشیم و، چون برخی از این عزاداری‌ها شب‌ها و بعضی روز‌ها صورت می‌گرفت با کمک و همکاری شبانه روز همکاران بنده و اقداماتی، چون چینش مرتب و منظم پارکینگ‌ها، هدایت عزاداران به مسیر‌هایی که می‌بایست حرکت کنند و ارتقا ایمنی و تردد این عزیزان کمک کرد که این مراسمات به نحو احسن برگزار گردد و ادامه یابد و یک عزاداری خوب منظم و باکیفیتی را شاهد بودیم.

وی در خصوص تأثیر گذاری تعطیلات بر ترافیک پایتخت گفت: کاملاً این تعطیلی‌ها بر ترافیک تا ثاثیرگذار بود و روز گذشته که روز اول تعطیلات بود ترافیک را کاملاً رصد کردیم و نزدیک به ۸۵ درصد ترافیک نسبت به روز‌های مشابه خود کاهش داشت و شهر کاملاً خلوت بود.

او بیان داشت: ما کاملاً این پیش بینی را داشته و طرح ترافیک را برداشتیم تا فشاری بر ناوگان حمل و نقل عمومی و اتوبوس‌ها و مترو نداشته باشیم و آن تراکمی که در اتوبوس‌ها و مترو بود از بین برود و مجموعه این تمهیدات و تصمیم گیری‌ها در این ایام تردد‌ها را کاهش داده و امیدواریم که این کاهش موجب پیشگری و جلوگیری از انتشار این ویروس منحوس گردد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پلیس راهور ، ترافیک
نظرات شما
پیشخوان