تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

وزیر ورزش خیال مدیرعامل استقلال را راحت کرد/ فعلاً خبری از رفتن نیست!

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که در مورد انتخاب مدیران پرسپولیس و استقلال به اعضای هیئت مدیره اعتماد می‌کند.

مدیرعامل استقلال

رویداد۲۴ در حالی که زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی احمد مددی از استقلال شنیده می‌شد اما با صحبت‌های سجادی باید گفت خیال این مدیر تا حد زیادی راحت شد.

در پرسپولیس جعفر سمیعی رفت و صدری به طور موقت مدیرعامل پرسپولیس شد اما حکایت استقلال فرق می‌کند. بعد از باخت به الهلال خیلی‌ها گفتند که از بین مجیدی و مددی یکی باید برود تا تیم شرایط بهتری پیدا کند با این حال از فحوای صحبت‌های حمید سجادی چنین برمی‌آید که قصد ایجاد تغییرات در استقلال را ندارد و یا حداقل در کوتاه مدت این کار را نخواهد کرد.

سجادی گفته در مورد انتخاب مدیرعامل من به اعضای هیئت مدیره‌ها اعتماد کامل دارم و هیئت مدیره استقلال هم بعید است خواستار جدایی احمد مددی شود و با او قطع همکاری کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وزیر ورزش ، استقلال
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
0
سلام ، بنظرم این اوج توهین به هواداران استقلال است .من موافق بازیکن سالاری و مربی سالاری نیستم ولی مدیر و هیات مدیره باید مقتدر باشه .همین امروز باید تمام هیات مدیره و مدیر عامل برکنار بشن و یه مدیر مقتدر مثل واعظ سرپرست تیم بشه. لطفا اقای وزیر لطف کن کمک کن نزار دوروز مونده به نقل و انتقالات این کارو بکنی این یعنی میخوای استقلال تضعیف شه. قبل از اینکه به تخت وزارت بشینی وقتی پیروانی و سلطانی فر اومدن پیشت فاتحه استقلال رو خوندیم. اقای ریسی اشهدلا الله اله الله .بداد استقلال برس تورو به اون امام رضا که از پیشش اکمدی اقای سجادی نزار هوادارا بگن خدا لعنتت کنه. تو این هفته تصمیم بکیر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان