تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۱۶ مهر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
در بدو ورود به بوشهر

رئیس‌جمهور: سخن گفتن از مشکلات و بیکاری در استان بوشهر قابل تحمل نیست

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های گسترده استان بوشهر برای رشد و آبادانی، گفت: با وجود این ظرفیت‌های فراوان، سخن گفتن از مشکلات و بیکاری و بعضاً آسیب‌های اجتماعی در سطح استان قابل تحمل نیست.

رئیس‌جمهور: سخن گفتن از مشکلات و بیکاری در استان بوشهر قابل تحمل نیست

رویداد۲۴ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در بدو ورود به استان بوشهر با بیان اینکه پیش از انجام سفر بررسی‌های کارشناسی نسبت به وضعیت استان و مشکلات مردم این منطقه انجام شده است، گفت: در این سفر گام‌های ماندگاری برای رفع مشکلات و محرومیت‌های استان بوشهر برداشته خواهد شد.

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای استان بوشهر در حوزه‌های کشاورزی، شیلات، نخیلات و بخش نفت، گاز و پتروشیمی، برضرورت فعال شدن اقتصاد دریا، کشاورزی، شیلات و نخیلات در این استان تاکید کرد.

رئیسی افزود: برای رفع مشکلات و محرومیت‌های استان باید در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی گام‌های موثری برداشته شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: انجام اقدامات زیربنایی در بخش آب، برق، جاده‌های مواصلاتی و به ویژه اتصال استان به ریل سراسری نیز از جمله اقداماتی است که در این سفر نسبت به آن تصمیم‌گیری خواهد شد تا گام‌های ماندگاری برای رفع مشکلات بنیادین مردم استان برداشته شود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ابراهیم رئیسی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
0
1
«باید برداشته شود» «باید انجام شود» «باید» «باید»...... آقای رئیس جمهور اینها را معمولی ترین افراد هم می دانند که «باید بشود» قدرت دست شماست ثروت دست شماست همه منتظر شماهستند انجام بدهید شما منتظر کی هستید
نظرات شما
پیشخوان